Logo

Marketing MIX

Zmiany personalne w IPF Digital

W związku z dynamicznym rozwojem IPF Digital oraz wdrażaniem kolejnych etapów strategii rozwoju firmy, zostały wprowadzane zmiany na kluczowych stanowiskach. Joanna Izdebska podjęła się nowych wyzwań na arenie międzynarodowej, rozpoczynając kolejny etap w swojej karierze, na stanowisku Global Sales & Marketing Director w IPF Digital. Obowiązki na Stanowisku Country Managera IPF Polska przejął Przemysław Kamiński. 

Joanna Izdebska będzie odpowiadała za realizację strategii wzrostu IPF Digital w charakterze Global Sales & Marketing Director na 8 rynkach, na których działa firma. Ze spółką IPF Digital związana od 2015 r., wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w Deutsche Bank PBC S.A., UPC, 4 Finance oraz brytyjskim Vanquis Bank. Jest absolwentką wydziału Mikroekonomii niemieckiej Politechniki w Osnabrück oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, na wydziałach: Bankowość, Ubezpieczenia na życie.

– Funkcja Global Sales & Marketing Director jest dla mnie ogromnym zaszczytem i odpowiedzialnością. Razem z całym międzynarodowym zespołem będziemy pracowali na rzecz sukcesu i wzrostu znaczenia firmy IPF Digital – komentuje Joanna Izdebska.

Nowy Country Manager IPF Polska zdobywał wiedzę i doświadczenie pracując m.in. w: Aviva Polska, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Wsparcia Sprzedaży oraz w spółkach Grupy GNB, Johnson & Johnson, Pentor Research International (teraz Kantar TNS). Przemysław Kamiński jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finansów i Bankowości oraz Socjologii w Collegium Civitas.

– Polska jest dla firmy IPF Digital jednym z najważniejszych rynków i bardzo się cieszę z możliwości przyczynienia się do jej dynamicznego wzrostu. Działania, które podejmiemy w Polsce będą zmierzały do uatrakcyjnienia naszej oferty dla konsumentów i realizacji celów biznesowych marki hapipożyczki – mówi Przemysław Kamiński.

JK