Logo

Marketing MIX

74. Tour de Pologne z Carrefour Polska

Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, żółtą koszulkę „Klasyfikacji Generalnej Carrefour” wręczy w tym roku na 7 etapach wyścigu, a zwycięzcy całego wydarzenia przekaże nagrodę w wysokości 25 000 pln. Sieć przygotowała także wiele atrakcji dla kibiców, zarówno na startach jak i na metach poszczególnych etapów.

29 lipca w Krakowie wystartował 74. Tour de Pologne, którego sponsorem głównym jest Carrefour Polska. Tegoroczny wyścig to aż 1144 kilometry zróżnicowanej trasy. Peleton kolarski w trakcie całego wyścigu wspiera ekipa Carrefour, która przygotowała na trasie wiele sportowych atrakcji podczas całego wyścigu.

Tour de Pologne „Z miłości do Zdrowia”

– Carrefour na świecie od lat wspiera najważniejsze wyścigi kolarskie takie jak m.in. hiszpańska La Vuelta czy słynny Tour de France. Poprzez wsparcie wydarzeń sportowych, pragniemy zachęcić Polaków do większej aktywności fizycznej oraz do dbania o zdrowie. Od kilku lat realizujemy kampanię „Z miłości do Zdrowia”, oferując naszym klientom szeroką gamę produktów istotnych w zdrowym odżywianiu i komponowaniu zbilansowanej diety. Angażujemy się w popularne wydarzenia sportowe, które cieszą się dużą popularnością wśród naszych pracowników i klientów. Tytuł Sponsora Głównego tegorocznego Tour de Pologne, potwierdza jak ważną wartością dla Carrefour jest zdrowie – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes i Dyrektor Generalny Carrefour Polska.

Miasteczkach Kibica Carrefour

Zaangażowanie w promocję zdrowia Carrefour będzie promować w Miasteczkach Kibica, w następujących miejscowościach: Kraków, Tarnowskie Góry, Katowice, Jaworzno, Szczyrk, Zawiercie, Zabrze, Nagawczyna, Rzeszów, Wieliczka, Zakopane i Bukowina Tatrzańska. Na odwiedzających czeka tam mnóstwo atrakcji m.in. rowerki spiningowe, porady dietetyczne, warsztaty rowerowe, rower stacjonarny zsynchronizowany z wirtualną trasą na ekranie, park trampolin i wiele innych. Nie zabraknie też oczywiście ciekawych konkursów, gdzie do wygrania będą kolarskie gadżety od Carrefour.

„Wyścig po zdrowie” w sklepach Carrefour i w Internecie

Carrefour Polska prowadzi także zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. W ramach oferty „Wyścig po zdrowie” w sklepach w całej Polsce klienci mogą liczyć na specjalne promocje obejmujące produkty ważne w chorobach dietozależnych i atrakcyjne konkursy z nagrodami, a także specjalne kupony w aplikacji Mój Carrefour. W sklepach znajdują się dedykowane materiały POS, a w mediach online pojawił się spot 360 stopni, który w innowacyjny sposób przedstawia manifest kampanii, zapraszając użytkowników do interakcji. Ponadto, na stronie internetowej carrefour.pl oraz w mediach społecznościowych przygotowano wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami, a także aktualnych informacji na temat atrakcji w Miasteczkach Kibica Carrefour w każdym z miast wyścigu. Natomiast na kanale YouTube publikowane będą filmy pokazujące wyścig „od kuchni” i zaangażowanie Carrefour w organizację imprezy. Dla najwierniejszych kibiców Tour de Pologne organizatorzy przygotowali konkurs z mediami lokalnymi, w których do wygrania są zestawy produktów Carrefour oraz gadżety do kibicowania. 

JK