Logo

Marketing MIX

Zniknął kolor? Zapłacimy! – niestandardowa akcja promocyjna Luksji

12 lipca marka Luksja rozpoczęła wyjątkową promocję konsumencką. Każdy, kto w butelce żelu pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Luksja Creamy znajdzie przezroczysty, bezbarwny produkt –  wygrywa jedną z 2 000 nagród!

Od połowy lipca żele pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Creamy będą mieć specjalnie oznaczone opakowania. Pośród 200 000 oznaczonych promocyjnie produktów ukryto 2 000 produktów, które nie mają koloru. Co to oznacza? W butelkach konsument może znaleźć przezroczysty, bezbarwny żel pod prysznic lub mydło w płynie. Oznacza to, że właśnie wygrał jedną z nagród. Produkt pozbawiony na czas promocji koloru jest pełnowartościowy.

Mechanizm promocji

Warunkiem otrzymania nagrody jest odnalezienie bezbarwnego produktu i zgłoszenie go poprzez stronę www.luksja.pl, rejestrując kod znajdujący się na promocyjnym opakowaniu. Do wygrania jest aż 1000 nagród po 100 złotych oraz 1000 nagród w postaci zestawów żeli pod prysznic Luksja Care Pro – dla kobiet i mężczyzn. Te osoby, którym nie uda się znaleźć bezbarwnych produktów, marka zachęca do dalszej zabawy – każdy zarejestrowany kod promocyjny bierze udział w dodatkowej loterii pieniężnej, w której  do wygrania jest aż 4 x 5 000 złotych.

– Od 25 lat uważnie obserwujemy trendy nie tylko kosmetyczne, ale również konsumenckie Dlatego staramy się oferować sympatykom marki ciekawe promocje. Tego typu aktywności w historii Luksji jeszcze nie było. Staramy się iść z duchem czasu i zaskakiwać konsumentów nie tylko przyjemnie pachnącymi produktami do pielęgnacji ciała, ale również nieszablonowymi akcjami – mówi Senior Brand Manager Marki Luksja, Anna Pajestka.

Wsparcie promocji

Promocja dodatkowo będzie komunikowana w reklamie outdoroowej, na citylightach w największych miastach Polsce,  w mediach społecznościowych a także poprzez materiały POS. Organizatorem promocji jest agencja i360. Za główne działania komunikacyjne odpowiada dom mediowy OMD. Komunikację PR koordynuje agencja Tailor Made PR a działania w mediach społecznościowych agencja Feno. Regulamin promocji dostępny jest na www.luksja.pl oraz w siedzibie organizatora.

Akcja trwa od 12.07 do 30.11.2017 r.

JK