Z początkiem września br. odbyły się kolejne Spotkania Regionalne organizowane przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to już czwarta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku.
Uczestnicy wydarzenia mogli wziąć udział w atrakcyjnej prelekcji Mateusza Mrozowskiego i Macieja Czerniawskiego „Strategia (do)stosowania – Sprzedaż Oparta na Edukacji – Narzędzia Biznesowe i Wiedza ekspercka”, a następnie uczestniczyć w rozmowie na temat rynku artykułów promocyjnych.
Przemowy ekspertów zawierały wszystkie niezbędne strategie i narzędzia, które służą jak najlepszemu wykorzystaniu potencjału produktowego firm. Przedstawione zostały także narzędzia biznesowe, które używane są obecnie przez największe krajowe i światowe marki.
Spotkania odbyły się w dwóch lokalizacjach: w Chorzowie i w Gdyni. Na spotkania zostali zaproszeni zarówno Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe, jak i firmy branżowe, nie będące Członkami stowarzyszenia. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zamierza kontynuować tradycję Spotkań Regionalnych również w 2018 roku.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
JK