Lemon Art i GRAFIKS to nowi Członkowie PIAP, którzy w ostatnim czasie zdecydowali się dołączyć do grona Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
– Zdecydowaliśmy się przystąpić do PIAP, ponieważ w swojej działalności cenimy rzetelność, profesjonalizm oraz wysoką jakość produktów i usług. Wiemy, że dzięki zaangażowaniu w działalność izby możemy skuteczniej wpływać na kształtowanie branży artykułów reklamowych poprzez dbałość o wysoki standard rozwiązań marketingowych, które oferujemy naszym klientom – mówi Jacek Gutowski, właściciel Lemon Art.
– Jesteśmy firmą rodzinną, która stawia na stały rozwój i poszukiwanie nowych perspektyw. Liczymy na to, że dołączenie do PIAP-u da nam taką możliwość i przyczyni się do poszerzenia horyzontów. Cieszymy się na współprace z profesjonalnymi firmami, jak i okazje do zaprezentowania naszych produktów – mówi Aleksandra Kowalczyk, Specjalista ds. marketingu GRAFIKS.
Lemon Art to agencja reklamowa tworzona przez praktyków biznesu, którzy od 8 lat wspierają klientów w procesie promowania ich marek. Podstawowym założeniem firmy jest wskazywanie klientom praktycznych rozwiązań marketingowych i efektywnych sposobów osiągania założonych przez nich celów. Szeroka oferta produktów promocyjnych i usług ich znakowania, a także możliwość indywidualnej produkcji gadżetów reklamowych sprawiają, że Lemon Art od lat obsługuje największe firmy w Polsce. Dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu firma potrafi sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Początki Grafiksu sięgają roku 1990. Obecnie firma oferuje usługi obejmujące druk offsetowy, sitodruk oraz reklamę wizualną. Jest jednym z największych w Polsce producentem naklejek zalewanych żywicą poliuretanową – naklejki wypukłe 3D, których wykonanie odbywa się kompleksowo: od opracowania projektu, poprzez druk i wycięcie do pokrycia ich warstwą zabezpieczającą, którą stanowi żywica epoxy. Załogę stanowią doświadczeni fachowcy, którzy sprostają każdemu pomysłowi klientów. Dzięki ich pracy, firma zdobyła znaczącą pozycję na, jakże wymagającym, rynku usług poligraficznych.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
JK