Do grudnia potrwa kampania pralek Bosch, w której podkreślane są najważniejsze ich cechy. Działania obejmą przede wszystkim prasę i on-line, a także media społecznościowe.
Bosch – ekspercki charakter marki
Celem kampanii jest podkreślenie eksperckiego charakteru marki Bosch, która wsłuchuje się i odpowiada na potrzeby konsumentów. W oparciu o stały dialog z konsumentami działania poświęcone pralkom oparte zostały o komunikację profilowaną. W najpoczytniejszych magazynach pojawiać się będą różne layouty prasowe. Każdy z nich podkreślać będzie inną funkcję lub technologię pralek Bosch, odnosząc ją do stylu życia konsumentów:
W ramach akcji promującej pralki Bosch zaplanowana została również kampania on-line i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w zaskakujący i humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.
Kampanię przygotowali:
– layout prasowy: Insignia
– on-line: ACR Media House
– content media społecznościowe: hyperCREW
JK