Logo

Marketing MIX

„Ciesz się życiem. Pranie zostaw ekspertom” – kampania pralek Bosch

Do grudnia potrwa kampania pralek Bosch, w której podkreślane są najważniejsze ich cechy. Działania obejmą przede wszystkim prasę i on-line, a także media społecznościowe.

Bosch – ekspercki charakter marki

Celem kampanii jest podkreślenie eksperckiego charakteru marki Bosch, która wsłuchuje się i odpowiada na potrzeby konsumentów. W oparciu o stały dialog z konsumentami działania poświęcone pralkom oparte zostały o komunikację profilowaną. W najpoczytniejszych magazynach pojawiać się będą różne layouty prasowe. Każdy z nich podkreślać będzie inną funkcję lub technologię pralek Bosch, odnosząc ją do stylu życia konsumentów:

  1.     Dla eleganckich – szybkie odświeżanie bez wody i detergentu ActiveOxygen Refresh.
  2.     Dla zapominalskich – funkcja Start/Pauza, dzięki której w każdym momencie możemy dodać zapomniane ubranie do prania, jeśli cykl prania na to pozwala.
  3.     Dla wygodnych – automatyczny system dozowania środka piorącego i-DOS.
  4.     Dla troskliwych – technologia ActiveOxygen usuwająca 99,99 proc. bakterii i zarazków nawet w niskich temperaturach.
  5.     Dla oszczędnych – funkcja EcoPerfect zmniejszająca zużycie wody i energii.
  6.     Dla zabieganych – funkcja TimePerfect skracająca czas prania nawet o 65 proc.

W ramach akcji promującej pralki Bosch zaplanowana została również kampania on-line i specjalna komunikacja w mediach społecznościowych, która w zaskakujący i humorystyczny sposób przedstawiać będzie zalety posiadania pralek z wybranymi funkcjami i technologiami.

Kampanię przygotowali:

– layout prasowy: Insignia

– on-line: ACR Media House

– content media społecznościowe: hyperCREW

JK