Logo

Marketing MIX

Kampania „Na taką chwilę…”

Gigant polskiego rynku pozabankowego, znany z miłości do fiata 126p, wprowadza flagową maskotkę marketingową firmy, zasłużonego czerwonego malucha – jako symbol sukcesu – do garażu z pamiątkami organizacji. Firma otwiera nowy rozdział w komunikacji z klientami i debiutuje w telewizji, oferując chwilówkę 1000 zł za O%.

TVN24, TVP, TVP2, POLSAT i wiele kanałów tematycznych – emituje właśnie reklamę, a w niej historię 3 przyjaciółek, które umawiają się na kawę inaczej niż zwykle. Już nie w domu, ale pod wieżą Eiffla w Paryżu i Koloseum w Rzymie. Tym sposobem spółka dociera nie tylko do tych, dla których szybka gotówka to pomoc w bieżącej potrzebie. Przekaz jest skierowany również do klientów, którzy coraz częściej sięgają po chwilówkę, aby spełnić małe marzenie lub zrealizować upragnioną przyjemność.

– To dla nas idealny moment na wejście do telewizji. Obchodzimy właśnie 10-lecie istnienia na rynku. Zatrudniamy już blisko1500 pracowników. W tym roku wprowadzilismy się do nowej centrali firmy, nowoczesnego biurowca, zbudowanego w tyskiej strefie ekonomicznej w myśl idei BTS. Uznaliśmy, że to najlepszy czas na debiut telewizyjny i podkreślenie naszej rynkowej pozycji. Produkt 0% dedykowany jest przede wszystkim  nowym klientom. Jak pokazująraporty oraz nasze analizy ta grupa oczekuje innej niż do tej pory komunikacji-tłumaczy Marlena Majcherek Dyrektor Marketingu Pośrednictwa Finansowego KREDYTY-Chwilówki.

KREDYTY-Chwilówki są dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na rodzimym rynku pożyczek pozabankowych. Firmą w 100 proc. z polskim kapitałem. W ramach ponad 250 biur obsługi klienta doradcy obsłużyli już milion klientów. Zdaniem zarządu spółki sukces komercyjny firmy to zasługa szacunku i zaufania w relacjach z klientami. Takie wnioski potwierdzają badania konsumenckie przeprowadzone na zlecenie KREDYTÓW – Chwilówek w pierwszym kwartale 2017 r.

– Mamy poczucie szczególnie ważnego momentu. Kampania „Na taką chwilę…” jest tego wyrazem. Poszukujemy nowych kanałów umacniania relacji z obecnymi klientami, ale też komunikowania się z tymi, którzy wciąż lepiej rozpoznają konkurencję. Dzięki otwartym i relacyjnym doradcom nasza marka jest bardzo lubiana. Kampania to nasz krok na wyższy poziom komunikacji– dodaje Marlena Majcherek.

W ramach kampanii „Na taką chwilę…” 11 października w telewizji ruszyła emisja spotów reklamowych z Paryżem i Rzymem w roli głównej. Kampanii telewizyjnej towarzyszy odsłona nowych witryn w ponad 250 biurach obsługi klienta. Wsparciem będą działania e-marketingowe i w social media. Elementem spajającym działania reklamowe we wszystkich kanałach jest przekaz odwołujący się do wartości jaką jest wspólne celebrowanie drobnych przyjemności TU i TERAZ.

JK