Na planie nowej produkcji Telewizji POLSAT #Supermodelka Plus Size goszczą produkty włoskiego producenta profesjonalnych kosmetyków do włosów – marki Kemon, a o fryzury uczestniczek i jury programu show dba jeden z jej instruktorów – Klaudiusz Iciek „Claudius”.
Program #Supermodelka Plus Size, w którym kobiety o nieco krąglejszych kształtach walczą o tytuł Supermodelki Plus Size, zrywa ze stereotypami i pokazuje, że piękno nie zależy od rozmiaru.
Dystrybutor marki Kemon, który na co dzień sponsoruje pokazy czołowych polskich projektantów mody, a zespół stylistów włoskiego producenta kosmetyków odpowiadał m.in za fryzury modelek w ostatnim pokazie Macieja Zienia, czy Lidii Kality, udowadnia, że zdrowe i piękne włosy to atut każdej kobiety.
Marka Kemon produkuje najwyższej jakości profesjonalne kosmetyki do włosów. Wykorzystując najnowsze technologie, stawia na naturę i ekologię, ale też na spektakularny efekt zgodny z obowiązującymi trendami we fryzjerstwie.
W otoczeniu kosmetyków Kemon na planie produkcji pojawia się Klaudiusz Iciek „Claudius”, instruktor marki i jeden z ekspertów programu. Odpowiada on za zdrowie włosów uczestniczek programu, stylizację fryzur, która zmienia się w zależności od zadań, które muszą wykonać dziewczyny, a także za niedawne zmiany koloru włosów, ich długości i sposobu uczesania poszczególnych finalistek.
Kampania, obejmująca udział eksperta, lokowania oraz billboardy sponsorskie, realizowana w programie koncentruje się na innowacyjnym poziomkowym lakierze Dreamfix z linii Hair Manya.
Nowy show, który od września można oglądać w Polsacie w każdą środę o godzinie 20:40 zyskał już pokaźną widownię. Pierwszy odcinek oglądało 1 mln 713 tys. widzów, natomiast trzeci odcinek, w którym uczestniczki przeszły spektakularne metamorfozy wizerunku zgromadził przed telewizorami ponad 2 miliony widzów.
Za realizację kampanii odpowiada dział marketingu marki Kemon oraz agencja 38PR & Content Communication.
JK