Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE dla marki WINIARY

W wyniku wygranego przetargu firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla marki WINIARY pod hasłem „Smak na jesienne nagrody”. Akcja organizowana jest w sklepach sieci Biedronka.

Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 2 a 29 listopada 2017 roku, a obejmują one produkty marki Winiary. Aby wziąć udział w loterii prowadzonej w sklepach sieci Biedronka, należy jednorazowo kupić produkty WINIARY biorące udział w loterii za min. 10 zł, wysłać SMS pod numer 70866, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego (koszt SMS-a 0,62 zł z VAT). Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Szczegóły loterii dostępne są w regulaminie na stronie www.uniqueone.pl.

Do wygrania w loterii jest 2400 kart na zakupy w sieci sklepów Biedronka o wartości 100 zł. Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem samochodów marki Peugeot 2008, spośród wszystkich prawidłowo przesłanych  zgłoszeń. Losowane będzie aż 10 samochodów!

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży sieci sklepów Biedronka.

JK