Logo

Marketing MIX

Michał Prządka obejmie stanowisko Operations Director w Kantarze

Od 15 listopada Michał Prządka obejmie stanowisko Operations Director w Kantar Insights. Dotychczas zajmował stanowisko CEO w El Passion, firmie technologicznej wspomagającej rozwój start-up’ów. Dla marek Kantara w Polsce to zapowiedź stworzenia nowego modelu biznesu badawczego, którego nadrzędnymi celami są oszczędność czasu i wzrost biznesu klientów.

Dołączenie Michała Prządki do struktur Kantara to odpowiedź na wyzwania, związane z nowymi regułami gry rynkowej w XXI w. Zapowiada rewolucyjne zmiany z jednej strony w dziedzinie automatyzacji procesów badawczych, z drugiej dopasowania struktury i procesów  po stronie realizacji i analizy danych do unikalnych potrzeb zespołów badawczych i ich klientów. To także nowy rozdział w dziedzinie raportowania wyników. Planowany efekt dla klientów marek Kantara, to utrzymanie najwyższej jakości obsługi, udoskonalenie standardów raportowania i skrócenie czasu realizacji projektów. Nowy sposób działania firmy uwolni także więcej czasu potrzebnego na wypracowanie z klientami rekomendacji biznesowych.

– Dzięki planom stworzonym razem z Michałem, marki Kantar Insights w Polsce – Kantar TNS, Kantar Millward Brown i Kantar Public – wejdą na niespotykany dotąd na rynku badawczym poziom konkurencyjności. Zaprojektowane od nowa i dobrze naoliwione mechanizmy realizacji, analizy i przetwarzania wyników wzmocnią pozycję Kantara nie tylko na tradycyjnym rynku badawczym, ale także wśród małych butików oraz firm technologicznych, które pojawiły się na rynku informacji marketingowej – mówi Krzysztof  Kruszewski, CEO Kantar Insights w Polsce.

– Michał nie mieści się w klasycznej definicji funkcji Operations Director. Ta zmiana sprawia, że Polska przechodzi do awangardy nie tylko w ramach struktur Kantara, ale i na globalnym rynku badawczym. Pozycja lidera marek Kantara pozwala wierzyć, że to także szansa zmiany jakościowej na całym rynku badawczym w Polsce – powiedział Dave Lee, Regional Operations & IT Director Kantar Insights, Southern and Eastern Europe, Benelux & Israel.

Michał Prządka jest absolwentem informatyki oraz socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. W 2002 roku związał się z branżą badawczą,  najpierw jako badacz ilościowy, potem jako programista a wreszcie jako szef działu nowych technologii w Millward Brown Poland. Współautor wielu narzędzi analitycznych i systemów usprawniających proces badawczy. Od 2015 zajmował stanowiska Head of Business Development, a następnie CEO w El Passion (www.elpassion.com), firmie technologicznej wspomagającej rozwój startupów. Doświadczonych menedżer, pasjonat zwinnych metod zarządzania.

Na stanowisku Operations Director Michał Prządka zastąpi Agnieszkę Chojnacką, która rozstaje się z firmą.

www.kantar.com

JK