Logo

Marketing MIX

ThyssenKrupp Energostal S.A. zmienia nazwę  

Nowa nazwa – thyssenkrupp Materials Poland S.A. – zaczęła obowiązywać wraz z wpisem do KRS z dniem 16 października br.

Społeczność koncernu thyssenkrupp to ponad 156 000 osób pracujących w 80 krajach świata. Reprezentują one dużą liczbę przedsiębiorstw o różnorodnych profilach biznesowych, których nazwy często nie wskazują na powiązanie z koncernem thyssenkrupp. Spowodowane jest to faktem, że w ponad 200 letniej historii koncernu przyłączano wiele nowych przedsiębiorstw, zachowując czasem ich nazwę (markę) w niezmienionej postaci.

W ramach strategii rozwoju koncern thyssenkrupp podjął się budowy spójnej marki i wzmocnienia tożsamości całej grupy na wszystkich światowych rynkach. Pierwszym krokiem była definicja wspólnych wartości MY jesteśmy thyssenkrupp. Krótko po tym zmieniono identyfikację wizualną (logo, brand blue). W ślad za tym zdecydowano o standaryzacji nazewnictwa, aby przedstawić klientom spójny obraz spółek reprezentujących podobny profil biznesowy.

W działania te wpisuje się również ThyssenKrupp Energostal i pozostałe spółki europejskie należące do grupy Materials Services (MX). Zgodnie z założeniami mają one przyjąć nazwę thyssenkrupp Materials z dopiskiem nazwy kraju, który reprezentują. Potocznie używana nazwa thyssenkrupp Materials ma być jednolita dla klientów w Polsce, Czechach, na Węgrzech oraz pozostałych krajach Europy. Koncern thyssenkrupp uznał, że nazwa ta lepiej odzwierciedla przedmiot naszej działalności oraz przybliża naszym klientom szeroką ofertę materiałów i usług.

JK