Logo

Marketing MIX

Wyjątkowe wydanie OOH magazine z Jerzym Owsiakiem już na rynku!

Ostatnie w tym roku wydanie kwartalnika dla branży marketingowej jest już dostępne na rynku. W tym numerze czytelnicy znajdą obszerne podsumowanie targów reklamy FestiwalMarketingu.pl i imprez towarzyszących, a temat numeru skupia się na marketingu w branży zoologicznej.

W numerze nie tylko powrót do wrześniowych targów, ale też podsumowanie konferencji EVENT MIX i MARKETING MIX. Na scenie konferencji zagościły takie osobistości jak Dorota Wellman, Krzysztof Materna czy Jurek Owsiak. Ten ostatni gra i jednoczy Polaków już 25 lat, a na okładce OOH magazine gra tym razem pierwsze skrzypce. W tym wydaniu także relacja z rekordowej edycji konkursu POS STARS – na najciekawsze display’e reklamowe. Warto także zapoznać się ze wszystkimi nagrodzonymi w konkursie SUPER GIFT – wyznaczającym trendy w upominkach reklamowych w różnych kategoriach cenowych.

O marketingu na niezwykle ciekawym rynku, jakim jest branża zoologiczna, mówią przedstawiciele takich firm jak TROPICAL, Kakadu czy Mars Polska. Analizie poddane zostały trendy na tym rynku, kampanie, opakowania czy gadżety reklamowe. Jest w czym wybierać!

W tym wydaniu także o nowej inicjatywie – Promo Show Professional, która już w lutym 2018 roku! To nowa jakość na rynku, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce.

Najnowszy numer można pobrać bezpłatnie TUTAJ.

 

KL