Coccodrillo po raz kolejny promuje nową kolekcję ubrań i akcesoriów dla dzieci w komunikacji o zasięgu ogólnopolskim. We wrześniu ruszyła najnowsza kampania OOH, ponownie realizowana przez poznańską agencję Pomarańcza.
Od kilku lat fundamentem komunikacji Coccodrillo są wizerunkowe sesje fotograficzne z udziałem dziecięcych modeli. Dwa razy w roku – wiosną i jesienią – przy okazji wprowadzania na rynek nowych kolekcji, działania promocyjne marki są intensyfikowane.Tak też stało się i tym razem – zróżnicowane materiały z sesji, zarówno te bardziej wizerunkowe, jak i te produktowe, zostały wykorzystane w kreacjach billboardów i citylightów umieszczonych w wybranych lokalizacjach w największych miastach w Polsce. Uzupełnieniem kampanii jest także aktualny katalog oraz materiały POSM, m.in. aranżacje witryn sklepowych.
Pomarańcza, podobnie jak przy poprzednich kampaniach, w ramach długofalowej współpracy z klientem, odpowiedzialna była za koncept kreatywny, realizację sesji, jak i egzekucję kreatywną kampanii.
JK