Logo

Event MIX

Zmiana tożsamości marki Golden Tulip

Golden Tulip zmienia tożsamość swojej marki, aby stać się wiodącą na świecie siecią ekskluzywnych hoteli. Kluczowa dla nowej strategii marki będzie teraz idea wszechobecnej zabawy.

Proces rebrandingu dla istniejących już hoteli potrwa dwa lata. Do 2020 roku co druga osoba podróżująca w sprawach biznesowych będzie millenialsem. Ludzie należący do tej generacji poszukują usług hotelarskich o wysokim standardzie, pozwalających na utrzymanie równowagi między życiem osobistym i zawodowym, realizację własnych potrzeb i kontakt ze znajomymi, bezpośrednio lub w sieci. Marki potrafiące zaspokoić te oczekiwania odniosą sukces na rynku, dlatego właśnie Golden Tulip podąża w tym kierunku.

Golden Tulip umożliwi czerpanie przyjemności z życia, pracy i podróżowania, bowiem nowa koncepcja marki zakłada, że każda chwila jest okazją do zabawy. Na gości w każdym hotelu
czekać więc będą nowe atrakcje do odkrycia. Pierwsza faza przejścia do nowej tożsamości marki polegać będzie na zmianie wizualnej. W centrum hoteli znajdzie się otwarta przestrzeń z wielofunkcyjnym lobby, zaprojektowanym jako nowoczesne miejsce do spędzania czasu. Usługi oferowane przez hotelowe restauracje i bary wykroczą poza standardową ofertę. Będą proponować m.in. dodatkowe atrakcje w ciągu dnia i dopasowanie się do potrzeb gości poprzez serwowanie posiłków w dogodnym dla nich czasie. Aby miło wspominać pobyt w hotelu, osoby podróżujące biznesowo będą mogły w hotelowych gabinetach kosmetycznych przetestować wybrane produkty. Przy sprzyjającej pogodzie, dach hotelu zmieni się w taras z unikatowym widokiem panoramicznym, gdzie będzie można spędzać czas i po powrocie podzielić się tymi wrażeniami z bliskimi osobami. Kolejny kluczowy motyw nowej tożsamości to zmiana myślenia o hotelu jako o miejscu, w którym się nocuje, na miejsce, w którym spędza się czas. Nie dom, nie biuro, ale hybrydowa przestrzeń, w której toczy się życie gości. Hotele wykroczą poza swoją tradycyjną rolę, wykorzystując elementy bezpośredniego otoczenia. Po wejściu do budynku, interaktywna ściana pozwoli podróżnym zaplanować swój pobyt. Dzięki niej będą mogli sprawdzić bieżące wydarzenia kulturalne i sportowe, najlepsze trasy biegowe, prognozę pogody, połączenia komunikacji miejskiej i informacje o możliwości wspólnych przejazdów taksówką razem z innymi gośćmi hotelu.

W lobby pojawią się sklepy w koncepcji pop-up store, oferujące gościom produkty związane ze sztuką, kulturą i lokalnym rzemiosłem. Będzie można również wypożyczyć tandemy,
dwuosobowe rowery, nawiązujące do holenderskich korzeni marki, które będą kolejna atrakcją i zachętą do wspólnego spędzania czasu.
Nowa strategia marki widoczna jest także w nowym logo i sloganie. Logo w sposób zabawny przedstawia tulipana leżącego na boku, a nazwa marki, zapisana nowoczesnym fontem, tworzy jego łodygę. Slogan „Playtime. Anytime” to proste hasło, które obiecuje, że każda chwila spędzona w hotelach Golden Tulip to szansa na zabawę.

MW