Promo Show Professional to nowa inicjatywa wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału 2018 roku, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Do wydarzenia dołączają kolejni przedstawiciele branży – wśród nich znalazł się producent kosmetyki samochodowej oraz gospodarstwa domowego – Guapa Produkcja.
Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie przedstawicielom agencji reklamowych i ma na celu stworzenie nowej jakości spotkań do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje. PSP 2018 to komfortowe warunki prowadzenia rozmów handlowych i odpowiedź na potrzeby grupy czołowych dostawców artykułów promocyjnych.
Guapa Produkcja działa na rynku już od prawie 25 lat. Bogate doświadczenie i szeroka gama produktów sprawiają, że firma prężnie się rozwija i jest obecna na najważniejszych wydarzeniach branżowych.
Jak podkreśla Jacek Kozłowski, Managing Director Guapa Produkcja nie trzeba było go mocno namawiać do udziału w przedsięwzięciu, ponieważ pomysł spodobał się od razu.
– PSP to nowy projekt na rynku artykułów promocyjnych. Znamy jakość organizatora – OOH magazine, przede wszystkim z imprezy odbywającej się cyklicznie co roku, FestiwalMarketingu.pl. Głęboko wierzymy w sukces PSP, gdzie rozmowy pomiędzy dostawcą artykułów promocyjnych a przedstawicielami agencji reklamowych będą odbywały się kameralnie, z dala od „targowego” zgiełku. To nadaje właściwy kierunek działaniom biznesowym i podnosi prestiż. Z pewnością nowa forma bezpośredniego kontaktu z klientem zostanie pozytywnie odebrana i zaowocuje obficie długofalową, efektywną współpracą – podsumowuje Jacek Kozłowski.
Z firmą Guapa będzie można się zobaczyć podczas Promo Show Professional, 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum (obowiązywać będzie rejestracja online). Jednocześnie firma zrezygnowała z obecności na innych imprezach targowych w tym czasie.
JK