Logo

Marketing MIX

Havas Media promuje drugi sezon BELFER

Trwa kampania promująca drugi sezon serialu BELFER, oryginalnej produkcji CANAL+. Media do kampanii częściowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

22 października o godzinie 21:30 startuje drugi sezon najchętniej oglądanego serialu emitowanego na antenie CANAL+, BELFER. Pierwsza część produkcji, emitowana w ubiegłym roku zgromadziła przed telewizorami rekordową widownię, a finał serii oglądało blisko 462 000 widzów. W drugim sezonie, tytułowy BELFER, czyli polonista Paweł Zawadzki zostaje wysłany do Wrocławia, gdzie znów będzie musiał rozwiązać tajemniczą sprawę związaną ze szkolną młodzieżą.

Dom mediowy Havas Media zaplanował i zakupił media do kampanii promującej drugi sezon serialu. Planowane wsparcie promocyjne obejmuje telewizję, kino, prasę, OOH oraz media online. Za kreację odpowiada agencja 2012 oraz CANAL +.

www.havasmedia.pl

JK