SYNERGIC, lider niestandardowych rozwiązań reklamy OOH kontynuuje realizację planu rozwoju oraz idącą za tym dywersyfikację obszaru sprzedaży. 2 października br. zespół firmy powiększył się o doświadczonego eksperta w branży – Marcina Dobrzyńskego, który objął stanowisko Account Managera w nowo utworzonym dziale digital.
Marcin Dobrzyński na stanowisku Account Managera działu digital będzie odpowiadał za nowe produkty, nad którymi Synergic pracuje w chwili obecnej. Zaliczyć można do nich m.in. dynamicznie rozwijającą się reklamę bankomatową.
Marcin Dobrzyński posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, marketingu i reklamie niestandardowej. Pracował z najważniejszymi podmiotami na rynku, zarówno po stronie klientów, jak i domów mediowych. W Email Network, gdzie rozwijał się zawodowo przez ostatnie 2,5 roku miał okazję do ścisłej współpracy z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami jak: Audi, Volkswagen, Mitsubishi, Skoda, Idea Bank, Travelist, Westwing czy Samsung. Negocjował i finalizował umowy z największymi domami mediowymi w Polsce. Wcześniej jako Affiliant Manager zdobywał doświadczenie w agencji interaktywnej LeadR.
– SYNERGIC dynamicznie kontynuuje dywersyfikację swoich produktów, a co za tym idzie stale rozbudowuje zespół. Marcin to zaangażowany specjalista z bogatym doświadczeniem w branży, który współpracował z największymi graczami na rynku. Cieszymy się, że pozyskaliśmy kolejnego fachowca do naszej wykwalifikowanej kadry – komentuje Piotr Gajek, Prezes Zarządu SYNERGIC.
JK