Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizacja branżowa zrzeszająca ponad 170 firm z branży upominków reklamowych dnia 17 października br. wzięła udział jako prelegent w 9. Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Prelekcję pt.”To nie tylko gadżet, Jak skutecznie wykorzystać moc upominków reklamowych i skutecznie budować relacje” zaprezentowała Anna Roszczak, Członek Zarządu PIAP.
– Jest to ogromny sukces PIAP i wyjście organizacji poza naszą branżę – prelekcja była skierowana bezpośrednio do marketerów, osób decydujących za kampanie reklamowe. Wystąpienie PIAP pokazało jak ważna jest kreacja w przygotowaniu kampanii z użyciem upominków reklamowych a tym samym jak istotna jest rola agencji reklamowych, które odpowiedzialne są za przygotowanie ofert na upominki reklamowe. Anna Roszczak Członek Zarządu PIAP w swoim wystąpieniu pokazała również jak istotna jest cena w doborze upominków reklamowych. Bardzo często kryterium wyboru gadżetów reklamowych jest ich niska cena- bardzo często jednak wiąże się to z krótką żywotnością takiego upominku. W wystąpieniu PIAP przede wszystkim przekazano uczestnikom, jest skutecznym narzędziem w budowaniu relacji są upominki. Opowiedziano o mechanizmach jakie wykorzystują upominki reklamowe i co zrobić aby zmaksymalizować ten efekt – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Biura Zarządu PIAP.
Podczas wydarzenia dla uczestników Forum Marketingu Zintegrowanego w loterii wizytówkowej zostały rozlosowane zestawy upominków reklamowych. Upominki zostały przygotowane przez firmy Członkowskie PIAP: A.S.S.-3, Asgard, CiTRON Group, Mount Blanc, Rosnowski Gift.
Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dedykowana dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360, realizowanych w ostatnich miesiącach. To 12 wyjątkowych kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i skutecznie działały. Uczestnicy tegorocznej edycji Forum będą mieli okazję poznać tajemnice sukcesu kampanii takich marek jak: IKEA, ING Bank Śląski, Mazda, Hochland, ROCKWOOL, Mastercard, Asus, NIVEA, nc + i wielu innych.
Materiały z wystąpienia PIAP podczas 9. FMZ 2017:
ZOBACZ TUTAJ oraz TUTAJ.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl