Logo

Marketing MIX

Polska kolekcja olimpijska na Igrzyska Zimowe w PyeongChang w 2018 roku

PKOI i marka 4F zaprezentowały kolekcję olimpijską na Igrzyska w PyeongChang 2018. Zawodnicy w biało-czerwonych barwach nie raz stawali na najwyższych stopniach podium. Ich sukces stał się inspiracją dla zespołu OTCF do zaprojektowania najnowszej kolekcji. Motywem przewodnim są geometryczne kształty, widoczne w nadrukach oraz zestawieniach kolorystycznych. W kolekcji moda przenika się z technologią. Innowacyjne rozwiązania pomagają sprostać ekstremalnym warunkom atmosferycznym.

Współpraca marki 4F i Polskiego Komitetu Olimpijskiego rozpoczęła się w roku 2008. Od tego czasu projektanci OTCF opracowują indywidualne kolekcje, dostosowane do oczekiwań polskich sportowców. – Symbioza sportu z biznesem nie jest przypadkowa. Każdy z tych światów wnosi do współpracy wyjątkowe wartości. Sport to zdrowa, bezpieczna dziedzina życia, budząca pozytywne emocje. A biznes? Jego dynamika, podążanie za innowacjami, to działania, z których sport może czerpać – mówi Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego. To naprawdę nadzwyczajna sytuacja. Polska marka ubiera naszą reprezentację i jesteśmy z tego bardzo dumni. Elastyczność, dostosowanie się firmy OTCF do potrzeb sportowców to postawa, którą doceniamy i dlatego nasza współpraca trwa już prawie dziesięć lat – dodaje A. Kraśnicki.

Już po raz piąty sportowcy założą na siebie kolekcję olimpijską od 4F. Podczas zimowych igrzysk w PyeongChang marka 4F ubierze także reprezentacje: serbską, łotewską, chorwacką oraz grecką. Wszystkie kolekcje powstały we współpracy z narodowymi komitetami olimpijskimi i będą dostępne w sprzedaży detalicznej na ich rodzimych rynkach.

Ponad czasem

Nad kolekcją na igrzyska PyeongChang 2018 pracowało kilkudziesięciu projektantów pod kierownictwem artystycznym Ranity Sobańskiej i we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim, który konsultował poszczególne elementy kolekcji już na etapie ich tworzenia. Korzystając z nowoczesnych technologii projektanci opracowali ubrania gwarantujące wytrzymałość i sprawność. Dlatego zamiast standardowych szwów wykorzystano spawane. Zastosowano także laserowe cięcia gwarantujące trwałość. Najnowsza kolekcja olimpijska to także reinterpretacja sportowego stylu lat 80. i 90. – Każda kolejna kolekcja jest jak bomba, którą uda się rozbroić lub nie. Modele ubrań w naszych kolekcjach zostały naszpikowane nowoczesną technologią, tak aby sportowcy zaopatrzeni byli w stroje najwyższej jakości. Dodajmy do tego estetykę projektu, który jest udaną, w naszym odczuciu, próbą stworzenia czegoś ponadczasowego – mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF S.A. W kolekcji pojawiają się kolory narodowe i szarość, która jest tłem dla detali w kolorach białym i czerwonym. Współpraca z Polskim Komitetem Olimpijskim zaowocowała świetną kolekcją ubrań zimowych dla Olimpijczyków i Paraolimpijczyków. Jestem przekonany, że nasi sportowcy, jak zwykle, zdobędą podczas igrzysk wiele medali – dodaje I. Klaja.
[galeria=”1″]

Firma OTCF dostarczyła kolekcje podczas:

Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver (2010) i Soczi (2014), Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie (2012) i Rio de Janeiro (2016), a także – podczas pierwszych Igrzysk Europejskich w Baku (2015). Ubrania sygnowane znakiem 4F przywdziali reprezentanci Polski na Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich – letnich: w Singapurze (2010) i Nankinie (2014) oraz zimowych: w Innsbrucku (2012) i Lillehammer (2016). Marka przygotowała również stroje na Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy: w Trabzonie (2011), Utrechcie (2013), Brasov (2014),  Vorarlberg / Liechtenstein i Tbilisi (2015) oraz Erzurum i Györ (2017).

KL