Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Otto Group, partner B2B Villeroy&Boch Polska – nowym członkiem PIAP

Do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych dołącza jedyna w Polsce firma, specjalizującą się od 12 lat w sprzedaży znanych światowych marek w kanale B2B. Wśród nich znajdują się produkty niemieckich marek Villeroy&Boch, WMF, Nachtmann i włoskiej „fabryki marzeń” Alessi.

Produkty ekskluzywnych marek idealnie nadają się na nagrody w promocjach konsumenckich mających na cel podniesienie prestiżu powszechnie znanych marek. Znane marki to gwarancja, że nagrody będą w dobrym guście. W ostatnich latach firma sprzedała ponad 1 000 000 produktów Villeroy&Boch w kanale B2B.

Dobrze dobrany podarunek pomaga budować trwałe i wyjątkowe relacje z konsumentami jak i z partnerami biznesowymi. Dzięki wiedzy i doświadczeniu, tworzą zestawy upominkowe dopasowane do potrzeb klientów. Wszystkie produkty mogą również być personalizowane.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

www.piap-org.pl

JK