Logo

Marketing MIX

Imagination Day 2017  już w najbliższy poniedziałek – 20 listopada!

O kampaniach, które zdobyły canneńskie Lwy oraz o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami dowiemy się już 20 listopada w Multikinie Złote Tarasy, podczas 7 edycji konferencji Imagination Day, której organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Jeśli ktoś wybierał się na konferencję Imagination Day 2017 do Warszawy, to informujemy, że bilety już są wyprzedane! Zapraszamy do zakupu dostępu do streamingu online.  (http://rejestracja.imaginationday.pl/)

W tym roku na scenie Multikina stanie 10 prelegentów – przedstawicieli branży kreatywnej, organizacji pozarządowych i szeroko rozumianego biznesu. Opowiedzą oni o swoich zawodowych wyzwaniach, przedstawią kreatywne kampanie reklamowe, niestandardowe rozwiązania oraz podzielą się tym, co ich inspiruje i daje siłę do robienia coraz lepszych projektów. Wśród zaproszonych są między innymi: MARIANA RINALDI, która na drugim końcu świata pracuje z artystami, tworzącymi niezapomniane, unikalne występy za pomocą nowoczesnych technologii, ELLEN KISS, zajmująca się z jednej strony innowacją w jednym z największych banków Ameryki Południowej, a z drugiej będąca profesorem i wybitnym specjalistą od metody Design Thinking, czy LAURA CHIAVONE, która jako strateg w Tribal Worldwide New York pracuje przy wielokrotnie nagradzanych kampaniach. To tylko 3 spośród 10 wyjątkowych prelegentów, których będzie można spotkać podczas Imagination Day!

Więcej szczegółów dostępnych jest pod adresem www.imaginationday.pl.

Tego samego dnia wieczorem, w wybranych 4 miastach Polski, wyświetlony zostanie pokaz najlepszych filmów reklamowych, nagrodzonych na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.

Seans rozpocznie się o godzinie 19:30, a bilety można kupić w kasach biletowych lub na stronie Multikina: ZOBACZ TUTAJ.

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Multikino Media, Starcom, Saatchi & Saatchi IS, Ars Thanea

Sponsorzy: AMS, Samsung

Partnerzy: Conrego, Coca-cola, Somersby, ZFPR, Meeting Application

 ***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową, jest to obecnie 106 podmiotów:  agencje full service, domy mediowe, agencje brand design i consultingowe, interaktywne i ambientowe. Jednym z głównych zadań SAR jest promocja oraz animacja środowiska reklamowego w Polsce oraz tworzenie warunków do wymiany doświadczeń i pomysłów pomiędzy podmiotami działającymi na rynku. Ponadto działalność SAR koncentruje się na tworzeniu, wdrażaniu i popularyzowaniu standardów przetargowych, dobrych praktyk biznesowych, prowadzeniu szkoleń, seminariów i edukowaniu kadr, a także na badaniach rynkowych. Oprócz tego SAR wraz Polską Konfederacją Pracodawców Prywatnych (Związek Mediów i Reklamy) prowadzi lobbing wokół prawa reklamy.  Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy reklamowe konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award i KTR.  Od 1999 r. SAR jest członkiem European Advertising Agencies Association (EAAA), obecnie European Association of Communications Agencies (EACA). Oprócz tego współpracuje z międzynarodowymi stowarzyszeniami reklamy, tj. EACA, IPA, ADC*E. W Polsce SAR jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

www.sar.org.pl 

JK