Logo

Marketing MIX

Shake Hands wspiera nowego Jeepa Compassa akcją #CompassNaPolske

Agencja Shake Hands (grupa Brand Support) przygotowała i realizuje kampanię #CompassNaPolske, której celem jest promocja nowego modelu Jeep Compass. W akcji, której motywem przewodnim jest podróżowanie Compassem po Polsce, biorą udział influencerzy zrzeszeni w kooperatywie Bloceania, odkrywający interesujące miejsca i regiony w Polsce.

Shake Hands przygotowała i realizuje kampanię na zlecenie Fiat Chrysler Automobiles Poland (FCA Group), do której należy marka Jeep, jak również inne marki motoryzacyjne, m.in.: Fiat, Alfa Romeo i Abarth. W ramach kampanii przez kilka miesięcy influencerzy, podróżując przez Polskę Jeepem Compassem będą pokazywali, że czasami to co najcenniejsze, znajduje się na wyciągnięcie ręki.

Akcja rozpoczęła się od wyprawy autorów 4 blogów podróżniczych:(http://www.adamantwanderer.com/https://www.loswiaheros.pl/http://zyciejestpiekne.eu/http://gdziewyjechac.pl/).

Odkrywają oni w Polsce miejsca przypominające im różne zakątki świata, które odwiedzili podczas swoich wcześniejszych podróży.

Równolegle z akcją z udziałem influencerów startuje konkurs „Compass Na Polskę”, w ramach którego internauci mają za zadanie opisanie miejsca lub regionu w Polsce, dokąd najchętniej wybraliby się nowym Jeepem Compassem. Nagrodami w konkursie są Jeep Compass na weekend, zestawy akcesoriów outdoorowych i książki Tony’ego Halika „Jeep Moja Wielka Przygoda”.

W najbliższych tygodniach do akcji dołączą kolejni influencerzy-podróżnicy, pokazując z perspektywy Jeepa Compassa swoje ulubione zakątki Polski oraz zachęcając internautów do wzięcia udziału w konkursie.

Akcja i konkurs są wspierane komunikacyjnie w kanałach społecznościowych marki Jeep na Facebooku i Instagramie.

Shake Hands odpowiada za opracowanie konceptu akcji, jej komunikację i realizację. W przygotowaniu podróży influencerów podróżniczych agencja współpracuje z kooperatywą blogerów podróżniczych – Bloceania (www.adamantwanderer.com, www.zyciejestpiekne.eu, www.gdziewyjechac.pl ). Wszystkie blogi łączy tematyka – każdy w centrum zainteresowań ma podróże – jednak realizują je na wiele różnych sposobów. Blogi skupione w Bloceanii łącznie mają ponad 300 000 odbiorców.

Kampania #CompassNaPolske z udziałem influencerów oraz konkurs, potrwają do końca 2017 r. Podróże influencerów Jeepem Compassem można śledzić na ich blogach oraz profilach social media Jeep.

Agencja Shake Hands współpracuje z FCA Group od lata ub.r., po wygranym przetargu. Współpraca obejmuje kompleksową obsługę 4 marek – Fiat, Abarth, Alfa Romeo i Jeep – w mediach społecznościowych.

JK