Promo Show Professional to nowa propozycja wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału 2018 roku, która powstała z inicjatywy czołowych dostawców upominków reklamowych w Polsce. Wydarzenie skupia przedstawicieli branży gadżetowej – wśród nich znalazł się Mid Ocean Brands, firma z ponad 50-letnim doświadczeniem na rynku artykułów promocyjnych.
Mid Ocean Brands to międzynarodowy koncern z siedzibą w Holandii. Europa Wschodnia i Centralna obsługiwana jest z biura w Budapeszcie, a główne centrum logistyczne i nadrukowe znajduje się w Polsce, w Rudzie Śląskiej. Polski magazyn posiada 25000 m2 powierzchni, z towarami dostępnymi w ciągu 24 godzin, a profesjonalna drukarnia o powierzchni 9000 m2, wyposażona jest w maszyny i urządzenia do nadruku wszystkimi dostępnymi technikami.
– MOB jako wiodący dostawca artykułów promocyjnych i prezentów biznesowych jest zawsze otwarty na nowe inicjatywy i możliwości spotkania się ze swoimi klientami. Z radością przyjęliśmy informację o organizacji nowego na mapie rynku reklamy wydarzenia jakim jest PSP 2018 – mówi Paweł Dąbrowski, Country Manager z Mid Ocean Brands.
Możliwość spotkania z klientami MOB w bardziej kameralnej atmosferze będzie okazją do budowania jeszcze bliższych relacji i lepszej reakcji na potrzeby klientów firmy. – Mniej anonimowe i dłuższe spotkania w biznesowej atmosferze PSP pozwolą na pewno umocnić pozycję lidera MOB na rynku artykułów promocyjnych, jako firmy w pełni spełniającej oczekiwania klientów i otwartej na propozycje polepszające jakość naszego biznesu pod każdym względem – reasumuje Paweł Dąbrowski.
Z firmą Mid Ocean Brands będzie można się zobaczyć podczas Promo Show Professional, 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum (obowiązywać będzie rejestracja online).
BJ