Logo

Marketing MIX

“Click and collect” – Jula uruchomiła usługę ułatwiającą zakupy

24 listopada br. sieć szwedzkich multimarketów Jula wprowadziła usługę „Click and collect”, czyli „Zamów online – odbierz w sklepie”. Po tegorocznym uruchomieniu kanału sprzedaży internetowej, Jula oferuje klientom nową funkcjonalność, stanowiącą kolejny krok firmy w realizacji strategii rozwoju w kanałach e-commerce. Wprowadzenie usługi zbiegło się w czasie z kampanią promocyjną Black Friday.

Wprowadzenie „Click and collect” to międzynarodowy projekt Jula, który 24 listopada uruchomiony zostanie nie tylko w Polsce, ale również w Szwecji i Norwegii. Dla polskiego konsumenta oznacza to możliwość zamawiania produktów przez Internet z darmową dostawą do wszystkich 12 multimarketów na terenie całego kraju. Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, klient zostanie o tym poinformowany SMS-em, a zamówione produkty czekać będą w punkcie odbioru aż do 30 dni.

– Udogodnienia wprowadzone przez nas w tym roku, to odpowiedź na potrzeby konsumenta dyktowane rozwojem nowoczesnych technologii. Po otwarciu sklepu internetowego, naturalnym krokiem było wdrożenie rozwiązania, dzięki któremu zakupy w naszej sieci będą jeszcze prostsze. Nasz program wyróżnia długi czas na odbiór zamówienia – klienci będą mieli aż 30 dni na zgłoszenie się po swoją paczkę. To bardzo ważny, ale nie ostatni krok w rozwoju wielokanałowym czyli Omnichannel sieci Jula. Jednocześnie planujemy poszerzyć działalność sieci stacjonarnej, obecnie podejmujemy działania związane z wyborem nowych lokalizacji pod inwestycje w Polsce – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Usługa „Click and collect” Jula została wprowadzona we wszystkich sklepach sieci w Polsce wraz z rozpoczęciem kampanii promocyjnej „Black Friday & Cyber Monday”.

JK