Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ

Złap nagrody od NESCAFÉ – to hasło  loterii zorganizowanej przez agencję UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ (Nestlé Polska S.A.). UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.

Akcja promocyjna rozpoczęła się 29 listopada i potrwa do 12 grudnia 2017 roku w sieciach sklepów Carrefour. Celem prowadzonej loterii audioteksowej jest zwiększenie sprzedaży produktów należących do marki NESCAFE i zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty NESCAFÉ w miejscu sprzedaży.Loterią objęte są kawy czarne marki NESCAFÉ, napoje kawowe marki NESCAFE oraz Nescafé Dolce Gusto, dostępne w sklepach sieci

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty biorące udział w loterii za min. 10zł, następnie wysłać SMS pod numer 70 916 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), w treści wpisując: NESCAFÉ i numer z paragonu fiskalnego.Po oddaniu zgłoszenia konsument od razu dowiaduje się czy wygrał nagrodę dzienną (karta podarunkowa Carrefour – 50 kart dziennie). Na koniec loterii każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu samochodu: Citroen C3. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Lista sklepów biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronie www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego, obsługę akcji i jej organizację. Loterię wspierają materiały POS (owijka paletowa, wobbler, gazetka Sieci Carrefour).

JK