Logo

AktualnościGadżety reklamowe

Już w lutym premierowa edycja Promo Show Professional 2018

Nowe wydarzenie na rynku reklamy jakim jest Promo Show Professional już 7-8 lutego 2018 w Novotel Centrum w Warszawie. To całkowicie nowa inicjatywa wśród wydarzeń branżowych pierwszego kwartału. Wydarzenie jest dedykowane wyłącznie przedstawicielom agencji reklamowych i firmom zajmującym się sprzedażą gadżetów i tekstyliów reklamowych. Event ma na celu stworzenie nowych warunków do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje.

Istotną wartość ma zamknięty charakter PSP. Na prezentację nowości Agencje zostały zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum – wszystko w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out. Ukoronowaniem wydarzenia będzie wieczorna impreza Dostawców i Agencji w jednym z warszawskich klubów. Wszystko w celu budowania relacji i rozwijania biznesu. A więc, całej branży artykułów promocyjnych.

Najlepszą rekomendację dla spotkania stanowią słowa samych wystawców. Jak podkreśla Tomasz Barudin, z firmy Texet Poland, dystrybucja odzieży promocyjnej oraz upominków to ciągła praca nad relacjami z agencjami. – Indywidualny kontakt jest cały czas najważniejszy w sprzedaży B2B. Po wielu latach zadawaliśmy więc sobie pytanie: „Co jest dla nas najważniejsze ilość czy jakość?” A także, w jaki sposób doceniać najbardziej zaufanych klientów, którzy poświęcili nam czas i energię. Prostej odpowiedzi nie ma, ale jedno jest pewne – musimy robić wszystko dla klientów, którzy są z nami przez lata i razem z nami pomagają w sprzedaży naszych marek – mówi Tomasz Barudin.

Iwona Pycyk Marketing Manager w Macma Polska podkreśla, że zainteresowała ich formuła spotkania, skupiająca się tylko na specjalistach z branży reklamowej. – Mamy nadzieję, że elitarny charakter eventu pozwoli na kameralne spotkania z kluczowymi klientami w komfortowych warunkach. Oprócz tego niewątpliwym atutem imprezy, który przekonał nas do udziału w niej, jest zgromadzenie w jednym miejscu wszystkich największych dostawców gadżetów reklamowych w kraju. Liczymy na owocne spotkania, które będą satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników wydarzenia – dodaje Iwona Pycyk.

Paweł Gołajewski, Prezes Falk&Ross dodaje, że decyzja o uczestnictwie w Promo Show Professional nie została podjęta spontanicznie. – Wraz z innymi firmami przeanalizowaliśmy różnorodne aspekty tego przedsięwzięcia i zgodnie podjęliśmy decyzję, że chcemy ten projekt zrealizować. Promo Show Professional oferuje klientom zupełnie inny komfort spotkań i rozmów handlowych. To nowa koncepcja w naszej branży. Stawiamy na świeżość, najwyższą jakość obsługi naszych klientów oraz bardzo przyjazną atmosferę – to dla nas bardzo ważny aspekt. Chcemy, aby spotkania odbywały się bez pośpiechu i w bardzo przyjemnych warunkach. Dlatego też klienci będą mogli skorzystać m.in. z bezpłatnego cateringu oraz innych przyjemności przygotowanych przez Promo Show Professional. Z niecierpliwością czekamy na pierwszą edycję PSP 2018 – dodaje prezes Falk&Ross.

Lista wszystkich wystawców dostępna jest TUTAJ. Warto podkreślić, że część z nich całkowicie zrezygnowała z udziału w innych imprezach targowych w tym samym czasie. Są to m. in. taki firmy jak: COOKIE Słodycze Reklamowe, BK PRO, EXPEN, PF Concept, GUAPA Produkcja, Friends, Happy GiftsTOPPOINT czy Texet Poland.

Promo Show Professional odbędzie się 7-8 lutego 2018 r. w Warszawie w hotelu Novotel Centrum.

Na wydarzenie obowiązuje obowiązkowa, bezpłatna rejestracja (tylko dla agencji reklamowych) – formularz rejestracji TUTAJ.

www.promoshowprofessional.pl

BJ