Grono firm członkowskich PIAP powiększyło się o kolejne, nowe firmy z branży upominków reklamowych : Agencja Reklamowa „Studio W” i Newtrend.
– Do PIAP-u przystępujemy z myślą dalszego rozwoju naszej działalności. Chcieliśmy dołączyć do grona profesjonalistów świadcząc najwyższą jakość usług oraz produktów. „Zatrzymując się – cofasz się” – mówi Mateusz Własny, właściciel firmy Agencja Reklamowa „Studio W”.
– Do PIAP-u przystępujemy, ponieważ chcemy zaproponować koncepcję myślenia projektowego, firmom, które potrzebują zmian w procesie budowania przewagi konkurencyjnej – mówi Jolanta Ograbek z Newtrend.
Agencja Reklamowa „Studio W” świadczy kompleksowe usługi reklamowe od ponad 7 lat. Każdą reklamę jest w stanie wykonać od projektu, przez realizację po montaż.Posiada zaplecze projektowe, produkcyjne oraz park maszynowy. Aspekty te pozwalają zaangażować się w każdy projekt związany z reklamą, wyróżnieniem firmy, marki i wydobyciem jej wyjątkowości. Podstawą działalności firmy jest projektowanie, druk wielkoformatowy , poligrafia, reklama podświetlana, produkcja gadżetów, oklejanie samochodów . Dzięki zaangażowaniu pracowników firma świadczy usługi oraz produkty najwyższej jakości .
Newtrend – firma tworząca metodą DesignThinking innowacyjne upominki reklamowe. Metoda Design Thinking polega na wnikliwym zrozumieniu osób, dla których firma projektuje, ale też generowaniu pomysłów, tworzeniu prototypów i testowaniu ich w praktyce z odbiorcami. Dzięki tej metodzie powstają nowe produkty, usługi, innowacyjne technologie lub ulepszenia istniejących rozwiązań. Ponadto metoda pomaga w zamienianiu problemów na wyzwania i chęci tworzenia prawdziwej wartości dla ludzi, bazując na ich potrzebach. To także myślenie projektowe, które nie opiera się na szczęściu, inspiracji czy też geniuszu wynalazcy, lecz na zmianie optyki, dzięki poznaniu i zrozumieniu różnych punktów widzenia. Firma oprócz tworzenia upominków reklamowych metodą DT, proponuje możliwość pracy w grupie projektowej, gwarantując efekt synergii. Newtrend szybko też reaguje na otaczający nas świat i ludzi poprzez dostosowanie się do ich indywidualnych potrzeb.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
JK