Według raportu IAB, Ministerstwa Rozwoju i PwC, tylko 34% polskich firm inwestuje w reklamę graficzną w sieci, a 27% korzysta z opcji pozycjonowania w wyszukiwarkach, by pozyskać nowych klientów. Mimo wysokiej skuteczności internetowych narzędzi, przedsiębiorcy nie wykorzystują ich potencjału. Dzięki promocji Nest Banku „1000 zł na reklamę w Internecie”, mikro i małe firmy będą mogły poznać możliwości reklamy internetowej.
– Dzięki współpracy z Google możemy zaproponować mikroprzedsiębiorcom nie tylko finansowanie, ale także wiedzę i narzędzie, które pomoże im pozyskać nowych klientów – mówi Agnieszka Porębska-Kość z Nest Banku.
Od 4 grudnia, w ramach promocji „1000 zł na reklamę w Internecie”, klienci Nest Banku, którzy wezmą kredyt na firmę, mają możliwość otrzymania 1000 zł na reklamę w Google AdWords wraz ze wsparciem merytorycznym oraz opieką autoryzowanego Partnera Google. Dzięki kampanii zwiększą widoczność swojej firmy w Internecie i dotrą do nowych klientów.
Nest Bank we współpracy z Google zrealizuje kampanię reklamową o łącznej wartości 1100 zł, z czego sam zapewni 1000 zł na reklamę w Google AdWords, pozostałe 100 zł to wkład własny klienta. Dodatkowo w ramach współpracy przedsiębiorca uzyska wsparcie specjalisty, który zaprojektuje i przeprowadzi dedykowaną kampanię. Oferta skierowana jest do klientów, którzy od momentu trwania promocji podpiszą umowę o kredyt gotówkowy „Kredyt dla Profesjonalistów/Przedsiębiorców” lub „Agro BIZnest Kredyt w ratach”.
– Mikrofirmy to dla Nest Banku jedna z najważniejszych grup klientów. Chcemy być dla nich solidnym wsparciem, dlatego kiedy przychodzą do nas po kredyt, dajemy im coś więcej niż pieniądze. Pomagamy im pozyskać nowych klientów, aby ich biznes mógł się bezpiecznie rozwijać – mówi Agnieszka Porębska-Kość, Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Przedsiębiorstw i Finansowania. – Dzięki współpracy z Google wspieramy firmy wiedzą i narzędziami, które realnie wpłyną na ich biznes – dodaje Agnieszka Porębska-Kość.
– Reklama w wyszukiwarce Google pozwala firmom dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, w momencie kiedy szukają konkretnych produktów lub usług . To sprawia, że reklama w Google jest tak skuteczna i odgrywa ważną rolę w rozwoju firmy. Cieszę się, że dzięki wsparciu Nest Banku, kolejne firmy w Polsce będą mogły wykorzystać potencjał reklamy w wyszukiwarce – mówi Michał Kępka, manager w dziale marketingu Google.
Aby wziąć udział w promocji „1000 zł na reklamę w Internecie” należy skorzystać z oferty kredytowej Nest Banku, wyrazić zgody marketingowe oraz zgłosić chęć udziału w projekcie. Można to zrobić już na etapie składania wniosku o kredyt lub w ciągu 60 dni od podpisania umowy – w placówce banku lub na stronie 1000nareklame.nestbank.pl.
Promocji towarzyszy kampania edukacyjna, dzięki której przedsiębiorcy mogą poznać tajniki skutecznego docierania do nowych klientów w internecie. Nest Bank zachęca również klientów do udziału w projekcie Internetowe Rewolucje, w ramach którego dedykowany ekspert przygotuje skuteczny plan działania zwiększający widoczność firmy wśród potencjalnych klientów. Więcej informacji o programie można znaleźć na stronie www.nestbank.pl/internetowerewolucje.
Szczegółowy regulamin promocji dostępny jest na stronie www.nestbank.pl oraz w placówkach Nest Banku.
W materiale wykorzystano raport „Biznes w sieci” przygotowany przez IAB, Ministerstwo Rozwoju i PwC.
JK