Marka Optima przygotowała świąteczne działania we współpracy z blogami kulinarnymi, m.in.: MniamMniam.pl, Kuchnia Agaty, Olga Smile, czy Magiczny Składnik.
Akcja propaguje ideę świąt, które mogą być jednocześnie smaczne i zdrowe. Marka zaprosiła kulinarnych blogerów do stworzenia zdrowszych wariantów wigilijnych i świątecznych potraw.
Na Święta czekamy cały rok. To czas radości i bliskości z najbliższymi, ale także oderwania się od codziennych zmagań i wyrzeczeń. Czujemy, że wtedy możemy zjeść nieco więcej i odpocząć… Wreszcie potrzebujemy komfortu, by w spokoju przygotowywać postanowienia noworoczne.
Influencerzy zaproponowali 12 dań w nowych odsłonach, ich przepisy prezentowane są codziennie na www.optymalnewybory.pl, profilu FB oraz na blogach kulinarnych.
Za koncepcję i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja Clickad Interactive.
Akcja jest promowana w mailiingu wysyłanym do osób interesujących się kulinariami oraz w wyszukiwarce google.com.
JK