Logo

Marketing MIX

Ceramika Paradyż wybrała Walk PR

Walk PR wygrał przetarg na stałą obsługę w zakresie public relations Ceramiki Paradyż, wiodącego producenta płytek ceramicznych w Polsce. W ramach współpracy, która rozpoczęła się 2 stycznia br. Walk PR odpowiada za strategiczne doradztwo i kompleksową realizację działań w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej, w tym media relations i influencer relations.

Działania dla Klienta realizuje zespół Olgi Chełchowskiej – Senior Account Manager, w składzie: Anna Falkowska – prowadząca biuro prasowe Ceramiki Paradyż oraz Patrycja Otachel – będąca wsparciem strategicznym na wszystkich etapach realizacji projektu.

– Jest nam ogromnie miło powitać w gronie Klientów firmę, która od lat pozostaje synonimem dobrego wzornictwa i najwyższej jakości wykonania, imponując jednocześnie tempem rozwoju biznesu w Polsce i za granicą. Widzimy ogromny potencjał komunikacyjny Ceramiki Paradyż, a przez to, że firma definiuje swą misję jako inspirowanie pięknem otoczenia, zakładamy szerokie pole do kreatywnych i innowacyjnych działań na każdym etapie współpracypowiedziała Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR.

– Wybierając partnera do stałej współpracy szukaliśmy zrozumienia dla naszego biznesu, wyzwań stawianych przez dynamicznie zmieniający się rynek oraz szerokiego spojrzenia na usługi komunikacyjne z obszaru public relations. Elementem, który dodatkowo zaważył o wyborze Walk PR było przedstawione strategiczne podejście osadzone w specyfice naszej branży oraz nastawienie na efektywność działań opartych o konkretne mierniki powiedział Tomasz Popielawski, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.

MW