Logo

Marketing MIX

Walk nową agencją public relations LOTTE Wedel

Walk PR rozpoczął współpracę z LOTTE Wedel, właścicielem jednej z najsilniejszych i najlepiej rozpoznawalnych polskich marek – E.Wedel. Do zadań agencji należą strategiczne doradztwo komunikacyjne w obszarach komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR, a także kompleksowa realizacja działań w tych zakresach. Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Za realizację działań dla LOTTE Wedel odpowiada zespół Olgi Chełchowskiej w składzie: Dominika Pławiak, Piotr Bartha oraz Paulina Brzyska, wspierany strategicznie przez Patrycję Otachel oraz w zakresie współpracy z influencerami przez Patrycję Tąder i Karolinę Rabińską.

LOTTE Wedel to firma z najdłuższą czekoladową historią w Polsce. Od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i przyjemność, płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady. W jej portfolio znajdują się takie produkty, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska czy Torcik Wedlowski, a także szeroki wybór czekolad, ciastek, wafli oraz batonów. Od września 2010 roku Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, międzynarodowego koncernu założonego w 1948 roku.

W ramach współpracy Walk PR jest odpowiedzialny za prowadzenie strategicznego doradztwa komunikacyjnego oraz realizację działań z zakresu influencer relations oraz brand PR, w tym prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych, warsztatów oraz innych wydarzeń. Walk PR zajmie się również przygotowaniem strategii CSR dla firmy.  

MW