Na początku roku rusza nowa akcja marki Danonki. Do opakowań promocyjnych dołączone będą magnesy, na których bohater marki – Danonek – pokazuje dzieciom, jak dbać o naturę. Akcji towarzyszy kampania TV w stacjach dziecięcych oraz szeroka promocja w sklepach.
Na początku stycznia w sklepach pojawią się promocyjne opakowania Danonków, do których dołączone będą magnesy z lubianym przez dzieci bohaterem marki – Danonkiem. Kolekcja edukacyjnych magnesów liczy 10 sztuk. Jej uzbieranie będzie dla dzieci świetną zabawą, natomiast dla rodziców to okazja do wytłumaczenia przedszkolakom, jak ważne jest środowisko naturalne.
Akcję wspierać będzie reklama TV emitowana w stacjach dziecięcych, kampania na Facebooku oraz liczne materiały POS w punktach sprzedaży. By dostarczyć rodzicom pomysłów na ekologiczną edukację dzieci, na stronie pojawi się gra edukacyjna nawiązująca do idei kampanii, a w wybranych sklepach dostępne będą książeczki edukacyjne, które klienci będą mogli otrzymać za zakup Danonków.
Za organizację akcji oraz przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom, a wsparcie PR zapewniła agencja Alert Media Communications.
MW