Logo

Marketing MIX

#PLAYDLAWOŚP… czyli moc atrakcji w szczytnym celu

PLAY po raz kolejny nietuzinkowo włącza się we wsparcie Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego celem w tym roku będzie pozyskanie środków „dla wyrównania szans w leczeniu noworodków”.

Jak można pomóc? Wystarczy jak najdłużej oglądać livestream swoich ulubionych influencerów. Dodatkowo w ramach akcji można posłuchać specjalnej playlisty w TIDAL w Play i zgarnąć bilety na występ live Sarsy oraz otrzymać możliwość rozmowy z popularną piosenkarką. Dołącz do teamu #PLAYDLAWOŚP i pomagaj tak jak lubisz.

13 stycznia 2018 na stronie #PLAYDLAWOŚP od godz. 20:00 rusza livestream teamu influencerów Play dla WOŚP, który potrwa aż 24 godziny. Każdy z internautów będzie miał okazję pomóc w zbiórce. Jak? To proste, wystarczy oglądać livestream popularnych youtuberów – im dłużej, tym więcej pieniędzy PLAY przekaże dla WOŚP.

Ponadto specjalnie na potrzeby akcji została stworzona dedykowana playliasta na TIDAL PLAY dla WOŚP. Za jej przygotowanie odpowiadają najpopularniejsi polscy influencerzy: Hej Łobuzy, Piotrek Ogiński (Kocham Gotować), Wujaszek i Ciocia Liestyle, Rezigiusz, Mówiąc Inaczej, loveandgreatshoe, Nervarien, Izak, MKRR, Gimper, Naruciak, Mandzio oraz Maciej kanału Z Dvpy. Słuchając playlisty w TIDAL w PLAY, każdy z użytkowników będzie miał okazję wygrać jedno z 7 podwójnych zaproszeń na specjalny występ live i spotkanie z Sarsą podczas 24 livestreamu Play dla WOŚP. W konkursie będą mogły wziąć udział osoby posiadające konto w TIDAL w Play i będą słuchać dedykowanej playlisty Play dla WOŚP, podczas której pojawi się pop up z pytaniem konkursowym. Konkurs wystartował 9 stycznia 2018r. o godzinie 14 i potrwa do 11 stycznia 2018 r. do 23:59.

MW