„Wszechkoty” – to hasło ogólnopolskiego konkursu zorganizowanego przez agencję UNIQUE ONE dla marki PURINA FELIX®. UNIQUE ONE została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Akcja promocyjna rozpoczęła się 15.01.2018 i potrwa do 31.03.2018. Celem prowadzonego konkursu jest pokazanie jakim sprytem odznaczają się koty oraz zwiększenie sprzedaży produktów należących do marki FELIX®.
Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić karmę lub przekąski marki PURINA FELIX® (wskazane produkty), następnie wejść na stronę www.wszechkoty.pl i zarejestrować zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy. Należy zachować zgłoszony paragon. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.uniqueone.pl Konkurs skierowany jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Organizator przewidział 11 nagród tygodniowych; wygrywa co tydzień autor zdjęcia, które zdobyło największą liczbę głosów internautów w danym tygodniu i zostało opublikowane na stronie. Laureat nagrody tygodniowej – otrzyma aparat Instax Mini 9. Na zakończenie konkursu, ze wszystkich oddanych zgłoszeń, komisja wyłoni laureata nagrody głównej – stylowego Fiata 500 Mini.
Dodatkowym wsparciem konkursu jest akcja promocyjna, w której każdy, kto zarejestruje swoje dane na www.wszechkoty.pl/wszechpakiet otrzyma koci Wszechpakiet: opakowanie karmy FELIX® Fantastic Duo z wołowiną i drobiem w galaretce, opakowanie przekąsek FELIX® Party Mix Original Mix oraz Wszechkocie DIY: zabawkę złóż to sam – dystrybutor ‘łakoci’ dla Twojego Wszechkota!
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za oprogramowanie strony www. Przez cały czas jej trwania aktywacja wspierana jest przez kampanię telewizyjną w stacjach TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych Polsat i TVN, w Internecie a także poprzez materiały w punktach sprzedaży. Autorem koncepcji i kreacji kampanii jest agencja McCann Worldgroup, za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker.
JK