Agencja ROOTS (wcześniej Roots PR) od 2012 roku buduje obecność́ marek w świadomości odbiorców. Tworzy strategie, które łączą różne obszary komunikacji, narzędzia i media. Aktualnie oferuje klientom usługi z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej. W związku z rozszerzeniem oferty, do zespołu agencji ROOTS dołączyły dwie kolejne osoby.
Karolina Ostrowska, która z branżą marketingową związana jest od 20 lat, objęła stanowisko client service directora (nowe stanowisko w agencji). Zarządza działem obsługi klienta sprawując bezpośredni nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem. Karolina pracowała w ostatnich latach w agencjach San Markos i Plej, w których piastowała podobne stanowiska, a wcześniej w Brand Support, Nano i DEM’a Promotion Polska. Realizowała projekty z zakresu ATL, BTL, CSR, digital, field i event. Pracowała m.in. dla takich firm i marek jak: Vision Express, Euronet, Iveco, Cersanit, LG, EWE, Edenred, Play, H&M, HBO, Coty, Peugeot, Lotte Wedel, Maspex, Energizer, Medicover i Mennica Polska. – Długo szukałyśmy odpowiedniej osoby na stanowisko CSD, które wcześniej nie funkcjonowało w agencji. W ubiegłym roku zdecydowałyśmy się na poszerzenie kompetencji oraz na rozbudowanie zespołu, dlatego naturalnym krokiem było przebudowanie struktury. Karolina trafiła do nas z polecenia, przez trzy miesiące wdrażała się w procesy zachodzące w agencji i, choć ma inny profil zawodowy niż ten, który dotychczas był trzonem ROOTS, czyli Public Relations, właśnie takiej osoby szukałyśmy. Chcemy realizować jak najwięcej zintegrowanych projektów z zakresu komunikacji marketingowej i Karolina jest odpowiednią osobą do realizacji tego zadania. Wniosła do agencji nowe kompetencje i umiejętność zarządzania projektami zintegrowanymi – Anna Godzisz – managing partner w ROOTS.
Katarzyna Małuj dołączyła do zespołu biura obsługi klienta ROOTS i od stycznia objęła stanowisko senior account managera. Odpowiada za obsługę wybranych klientów, a także, z racji swojego doświadczenia oraz zamiłowania do kreacji i organizacji eventów, realizację wydarzeń specjalnych. Katarzyna od 15 lat pracuje w obszarze marketingu, komunikacji i Public Relations. Zanim trafiła do ROOTS, przez 8 lat pracowała w Grupie Energa, w tym ostatnie dwa na stanowisku Głównego specjalisty ds. komunikacji i marketingu oraz Kierownika Biura Komunikacji i Marketingu. – Kasia posiada wieloletnie doświadczenie jako event manager – pracowała w formule wewnętrznej agencji w korporacji. Współpracowała również z agencjami zewnętrznymi, dzięki czemu doskonale zna potrzeby obu stron: klienta oraz agencji. To ogromny atut i dlatego zawalczyłyśmy o Kasię, która jest teraz kolejnym, bardzo mocnym ogniwem zespołu ROOTS. Ponadto Kasia jest doświadczonym ekspertem w zakresie wdrażania i realizacji polityki CSR w firmach. Jej doświadczenie pozwoli nam umocnić pozycję ROOTS wśród agencji wyspecjalizowanych w realizacji projektów CSR – Anna Rogowiecka – business development partner w ROOTS.
ROOTS zatrudnia obecnie 15 osób i pracuje m.in. dla firm: Grupa Żywiec, Sokołów, Media Markt, Saturn i Daltra.Agencja otrzymała w tym roku brązowe MIXX AWARDS 2017 i wyróżnienie Kreatura 2017 za kampanię „Specjal – Legenda Północy”, zrealizowaną dla Grupy Żywiec z agencjami GoldenSumbarine i Spark Foundry oraz srebrne Effie 2017 za kampanię „Oficjalne piwo nieoficjalnej Warszawy” dla piwa Królewskie – projekt zrealizowany wspólnie z agencjami JUST i Point of View oraz domem mediowym Mediavest. W ubiegłym roku odebrała Kreaturę 2016 za kampanię „Zostań sprzymJEŻeńcem” zrealizowaną wspólnie z GoldenSubmarine i Mediavest dla Grupy Żywiec, brązowe Effie 2016 za „Powrót EB” – projekt zrealizowany wspólnie z agencjami GONG, JUST i domem mediowym Mediavest, a także Kreaturę 2015 w kategorii Kampanie Społeczne/CSR za Plebiscyt „Polacy z Werwą” zrealizowany wspólnie z zespołem projektowym PKN Orlen.
MW