Logo

Marketing MIX

Agencja ADnova zaczęła obsługę marki FILORGA w Polsce

ADnova będzie odpowiedzialna za tworzenie materiałów wizerunkowych i informacyjnych oraz identyfikację graficzną lidera rozwiązań anti-ageing dla medycyny estetycznej i klienta indywidualnego.

Agencja ADnova rozpoczęła współpracę z firmą FILORGA Poland – wchodzącą w skład, obecnej niemal na wszystkich kontynentach, francuskiej grupy Laboratoires FILORGA, która od ponad 30 lat dostarcza na rynek innowacyjne rozwiązania do walki z procesami starzenia się skóry. Zadaniem ADnovy będzie kreacja materiałów wizerunkowo-informacyjnych (tradycyjnych i digitalowych), podkreślających ekskluzywny charakter, eksperckość oraz najwyższą jakość produktów FILORGA. Wyzwaniem dla agencji będzie również edukacja w obszarze medycyny estetycznej, w celu udostępnienia jej szerszemu gronu odbiorców.

– Agencja ADnova już pierwszymi swoimi realizacjami potwierdziła, że świetnie rozumie naszą markę. Potrafią dotrzeć z przekazem w zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy sposób, co jest niezwykle istotne dla budowania w Polsce świadomości rozwiązań medycyny estetycznej i zabiegów anti-ageing. Materiały, które nam dostarczają są dopracowane zarówno pod względem merytorycznym, jak i graficznym. Można liczyć na ich kreatywność, szybkość działania i, co dla mnie nie mniej ważne, bezproblemowość obsługi projektów. – zauważa Monika Bombik – Marketing Manager w FILORGA Poland.

ADnova jest agencją marketingu zintegrowanego. Na rynku istnieje od 2009 r., obsługując takich klientów jak: Rimmel, Bourjois, Finlandia, Łowicz, BZ WBK czy Royal Canin. Opracowuje i realizuje kampanie 360 oraz poszczególne działania promocyjne takie jak: kampanie digital, filmy, materiały POS, konkursy konsumenckie i loterie. Projekty ADnova doceniane są przez Klientów i branżę, o czym świadczą: nominacja do Golden Arrow 2017 czy nagroda główna w konkursie POS STARS 2017.

MW