Logo

Marketing MIX

„Chce się Ż”

Rusza nowa odsłona kultowej już kampanii „Chce się Ż”, w której marka inspiruje Polaków do korzystania z życia. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych

Marka Żywiec od 2015 roku w kampanii „Chce się Ż” z sukcesami opowiada o polskim apetycie na życie, o ciągłym nienasyceniu i czerpaniu z życia więcej. Swoją komunikację kieruje do konsumentów otwartych na nowe doświadczenia, ceniących w markach autentyczność i kreatywność. Marka w swojej najnowszej reklamie po raz kolejny pokazuje bohaterów, mających coś autentycznego do powiedzenia. Kieruje nimi ciekawość i nieoczywiste podejście do Ż. Podwodni hokeiści, łowcy burz czy zawodnicy sumo, pomimo swojej „niezwykłości” przekazują uniwersalne hasła, a puentą tegorocznego filmu jest hasło „Przed Tobą całe Ż”.

MW