Zarząd Cityboard Media ustosunkowuje się do publikacji medialnych pojawiających się w ostatnich dniach, które dotyczą wyników badań widowni ekranów systemowej reklamy zewnętrznej (np. AMS, czy Jet Line).
„Nawiązując do publikacji medialnych, informujemy, że Cityboard Media takimi badaniami dysponuje od 1998 roku. Od 20 lat dostarczamy naszym klientom rzetelną informację, do ilu odbiorców dotrze ich reklama outdoorowa. Wiele lat temu uznaliśmy, że podstawą efektywnej reklamy outdoorowej są dokładne dane i w związku z tym zleciliśmy przeprowadzenie badania, które pokazuje efektywne kontakty odbiorców z reklamą, a nie tylko natężenie ruchu w pobliżu nośników. Badania G-wert wykonała dla nas GFK Polonia.
Każdy z ekranów Cityboard Media ma podaną aktualną, dobową liczbę osób, które widzą prezentowany plakat. W oparciu o te dane, klienci naszej firmy mogą zaplanować kampanię, która przyniesie wymierne korzyści sprzedażowe, czy też wizerunkowe. Dla naszych klientów to nie nowość, ale standard.
Cieszymy się, że po 20 latach inne firmy zdecydowały się pójść tą drogą”.
Zarząd Cityboard Media
JK