Nowa umowa sponsorska z Kamilem Glikiem obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 roku. Reprezentant Polski, a jednocześnie podstawowy obrońca AS Monaco będzie popularyzował wizerunek polskiego producenta uczestnicząc w działaniach promocyjnych i akcjach marketingowych.
Piłkarz będzie twarzą marki m.in. w spotach telewizyjnych, reklamach prasowych i kampanii internetowej. Pierwsze spoty z udziałem Kamila Glika zostaną wyemitowane na antenie TVP już w trakcie najbliższych spotkań towarzyskich Reprezentacji Polski (23 marca z Nigerią i 27 marca z Koreą Południową). W tym samym czasie rozpocznie się także szeroka kampania zasięgowa, m.in. w portalu Interia, radiu RMF FM i RMF MAXXX oraz własnych kanałach marki.
– Jeśli dobrze czujesz się w zgranej drużynie, to chcesz zostać w niej jak najdłużej. Tak mogę określić relacje z Blachotrapezem oraz nasze wspólne działania podjęte na przestrzeni ostatniego okresu współpracy. Bardzo cenię sobie zaufanie jakim mnie ponownie obdarzono, a to więcej mówi o relacjach niż wzniosłe słowa – powiedział po podpisaniu nowej umowy Kamil Glik, jeden z kluczowych zawodników reprezentacji Polski, obrońca AS Monaco.
Sponsoring polskiego sportu to cześć długofalowej strategii marketingowej polskiego producenta pokryć dachowych, a jednocześnie lidera na tym rynku. Blachotrapez jest także Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz partnerem portalu LaczyNasPilka.pl. Umowa z PZPN trwa od lutego 2017 r. i obowiązuje do końca Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.
– Sięgamy po najwyższe cele, a sport pozwala nam je w pełni realizować. Tak jak polska reprezentacja buduje kolejnymi sukcesami swoją pozycję w światowym futbolu, tak my coraz skuteczniej konkurujemy na europejskim rynku pokryć dachowych. Już teraz oferujemy nasze produkty nie tylko w Polsce, ale także w innych państwach różnych kontynentów i dalej chcemy się rozwijać – mówi Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez. – Osobiście niezwykle cieszy mnie kontynuacja współpracy z Kamilem Glikiem, który bardzo dobrze rozumie strategię naszej marki i kieruje się w życiu i na boisku takimi samymi wartościami jak my. Mamy do niego pełne zaufanie i czujemy jego silne wsparcie– dodaje.
Kampania mundialowa Blachotrapez potrwa do końca lipca br. Głównymi kanałami promocji będą Intera.pl, RMF FM oraz TVP SA. Blachotrapez będzie także widoczny na stadionach, na których polska reprezentacja rozegra swoje najbliższe mecze. Powstaną specjalne przystadionowe strefy kibica sygnowane marką Blachotrapez, w których gościć będą zaproszeni piłkarze, byli reprezentanci Polski oraz osoby związane z polskim sportem i kadrą narodową.
– W kampanii szczególną rolę odgrywać będą media społecznościowe, a zwłaszcza Facebook, Instagram oraz Twitter. Chcemy być blisko naszej reprezentacji od początku tego okresu przygotowawczego aż do końca mundialu. Konkursy, wirtualne konferencje prasowe, wywiady, relacje na żywo z udziałem zaproszonych gości oraz unikalne filmy i zdjęcia, które będą dostępne wyłącznie w naszych kanałach, to tylko ułamek tego, czym chcemy zaskoczyć kibiców – mówi Krzysztof Maraszek, Dyrektor Działu Marketingu w Blachotrapez.
O potencjale marketingowym polskiej reprezentacji przeczytacie w ostatnim artykule – „Złota Drużyna„.
Wywiad z Rafałem Michalskim, prezesem firmy Blachotrapez ukazał się OOH magazine nr 3/2017. Pobierz wersję online TUTAJ
MW