Pierwszy dzień wiosny zaskoczył warszawiaków niespotykanym zjawiskiem. W samym centrum stolicy, na budynku Cepelii przy Rondzie Dmowskiego zagościł zjawiskowy motyl o niespotykanych rozmiarach. Trzymetrowy i niezwykle kolorowy – jest zapowiedzią kampanii promującej nową serię smartfonów Huawei P20. Ich globalna premiera odbędzie się 27 marca w Paryżu. P20 to smartfony, które wyniosą mobilną fotografię na nieosiągalny dla innych telefonów poziom i będą inspirować do odkrywania magicznego świata fotografii w myśl hasła #seemooore.
Motyl to symbol wiosny i piękna, który inspiruje do odkrywania świata i budzącej się do życia przyrody. Właśnie dlatego motyl wylądował w centrum Warszawy w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny, mimo mroźnej jeszcze aury. Wysoki na 3 metry, ze skrzydłami rozpiętymi na metr, wyróżnia się niesamowitą niebiesko-fioletową barwą. Motyl jest zapowiedzią kampanii promującej nową serię smartfonów Huawei P20. Warszawiacy jako jedni z nielicznych na świecie mogą bezpośrednio podziwiać akcję inspirowaną identycznym motylem, który jest motywem przewodnim globalnej kampanii reklamowej nowych telefonów.
Huawei zaprasza wszystkich fanów fotografii do robienia zdjęć inspirowanych motywem motyla. Wystarczy umieścić ja na kanale społecznościowym i dodać hashtag #seemooore – te najbardziej oryginalne będą promowane na profilu Huawei Mobile Polska w serwisie Facebook.
Wywiad z szefem marketingu Huawei można przeczytać TUTAJ.
MW