Logo

Marketing MIX

Kamikaze wygrywa przetarg na obsługę Carlsberg

Celem przetargu zorganizowanego przez Carlsberg Polska było wyłonienie agencji, która przygotuje plan obecności i działań marki Carlsberg w Social Media w 2018 r. 

– Od agencji oczekiwaliśmy przede wszystkim świeżego podejścia do komunikacji oraz kontynuowania wizerunku premium marki Carlsberg na polskim rynkumówi  Anna Włodkowska, Senior Marketing Specialist, Carlsberg Polska.

W ramach zaproponowanych działań Kamikaze przejmie obsługę profili marki na FACEBOOK-u oraz INSTAGRAMIE, jak również będzie wspierać Carlsberg w trakcie dodatkowych działań w ciągu roku.

– Współpraca z Carlsberg Polska to dla nas duża przyjemność i wyróżnienie. Cieszymy się, że praca agencji została oceniona wysoko we wszystkich aspektach i tym samym Carlsberg stał się marką, którą mamy przyjemność obsługiwać – mówi Ewa Przyborowska, Senior Account Manager z agencji Kamikaze.

Za zakup mediów w ramach prowadzonych działań odpowiada dom mediowy Initiative.

JK