W kwietniu br. grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o nową firmy z branży. Członkiem stowarzyszenia branżowego PIAP została agencja reklamowa WEDIA-ANN.
– Przystąpienie do PIAP-u potraktowaliśmy jako kolejny etap rozwoju naszej organizacji. Wymiana doświadczeń w gronie ekspertów, zbieżne zasady etyczne, czy też dostęp do rzetelnych badań to tylko niektóre z kwestii, które skłoniły nas do pozostania członkiem Izby – mówi Konrad Jędraszczak, Dyrektor Operacyjny WEDIA-ANN.
WEDIA-ANN to firma rodzinna, która przez ponad 22 lata udowodniła nie raz, że „niemożliwe” to tylko czyjaś opinia. Jej rozwiązania zawsze są odpowiedzią na konkretne potrzeby klientów, perfekcyjnie dobrane do danego projektu i przewidzianych ram budżetowych. Czym jeszcze WEDIA-ANN wyróżnia się na rynku reklamowym? To przede wszystkim zespół ekspertów, oraz możliwość realizacji nawet najbardziej interdyscyplinarnych zleceń w jednym miejscu, co wpływa na oszczędność zarówno czasu jak i pieniędzy. Jak zatem można określić WEDIA-ANN w trzech słowach? Twój Promocyjny Concierge.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
JK