Zaproszeni goście, przedstawiciele prasy i przyjaciele marki Moët & Chandon, mieli okazję spróbować wyjątkowego, różowego szampana Ice Impérial Rosé.
Następnego dnia, w sobotę 9 czerwca, po raz pierwszy świętowano Moët Grand Day. Event wywodzi się z Moët Party Day, które zadebiutowało w 2016 roku. Kontynuując wyjątkową tradycję szampańskiego toastu, w tym roku celebracja była jeszcze bardziej spektakularna – w serii niezwykłych eventów w ponad 80 krajach na świecie udział wzięło ponad milion gości!
W restauracji Na Lato miłośnicy Moëta wznosili szampański toast, delektując się gamą niezwykle różnorodnych szampanów Moët & Chandon. Z tej okazji zmieniono charakter ogrodu, przeobrażając jego oblicze na złote.
Wyselekcjonowane utwory muzyki francuskiej przygotowała specjalnie na ten wieczór zjawiskowa Rassa, a złoci mimowie oraz tajemniczy iluzjonista wprowadzali uczestników eventu w znakomity nastrój. O zmierzchu wszyscy zgromadzeni goście wznieśli wspólny toast.
Wspaniała zabawa, w której wzięło udział kilkaset osób, trwała do świtu.
Agencja eXPRESJA była odpowiedzialna za aranżację scenograficzną i koordynację wydarzenia.