Logo

Event MIX

eXPRESJA dla Moët & Chandon

W słoneczne, piątkowe popołudnie 8 czerwca, w ogrodzie restauracji Na Lato, odbył się Moët Press Day.

Zaproszeni goście, przedstawiciele prasy i przyjaciele marki Moët & Chandon, mieli okazję spróbować wyjątkowego, różowego szampana Ice Impérial Rosé.

Następnego dnia, w sobotę 9 czerwca, po raz pierwszy świętowano Moët Grand Day. Event wywodzi się z Moët Party Day, które zadebiutowało w 2016 roku. Kontynuując wyjątkową tradycję szampańskiego toastu, w tym roku celebracja była jeszcze bardziej spektakularna – w serii niezwykłych eventów w ponad 80 krajach na świecie udział wzięło ponad milion gości!

W restauracji Na Lato miłośnicy Moëta wznosili szampański toast, delektując się gamą niezwykle różnorodnych szampanów Moët & Chandon. Z tej okazji zmieniono charakter ogrodu, przeobrażając jego oblicze na złote.

Wyselekcjonowane utwory muzyki francuskiej przygotowała specjalnie na ten wieczór zjawiskowa Rassa, a złoci mimowie oraz tajemniczy iluzjonista wprowadzali uczestników eventu w znakomity nastrój. O zmierzchu wszyscy zgromadzeni goście wznieśli wspólny toast.

Wspaniała zabawa, w której wzięło udział kilkaset osób, trwała do świtu.

Agencja eXPRESJA była odpowiedzialna za aranżację scenograficzną i koordynację wydarzenia.