Wystartowała kampania PLAY promująca strefę operatora na Pol’and’Rock Festival 2018. W tym roku PLAY przygotował dla uczestników festiwalu szansę na to, aby każdy bawił się tak, jak lubi – w wersji letniej lub zimowej – #PlayYourWay! Bez limitów! Agencja Plej odpowiada za ideę kreatywną (przy wsparciu strategicznym Melting Pot), realizację eventu i obsługę strefy PLAY na festiwalu, a także koncept i produkcję filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display.
Na festiwal Pol’and’Rock (dawny Woodstock) agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi, prowadzonymi w strefie PLAY na festiwalu. Kampanię zatytułowano #PlayYourWay, bo z PLAY bawisz się tak jak lubisz! Pod koniec lat 80-tych Jurek Owsiak zorganizowałw warszawskiej Stodole koncert pod nazwą„Letnia Zadyma w Środku Zimy”. Zaskakująca forma łącząca happening z muzyką i sukces imprezy były przepustką do organizacji kolejnych imprez, w tym Przystanku Woodstock. Od tej pory pozytywne zaskakiwanie jest domeną Jurka Owsiaka, podobnie jak marki PLAY.Dlatego w swojej strefie na Pol’and’Rock Festival 2018 PLAY zrobi wszystko, żeby uczestnicy festiwalu poczuli zabawę bez limitów! Będzie tam można poczuć zarówno letnie atrakcje, jak również zimową zadymę w środku lata! Co wybierasz? Śnieg czy słońce, lód czy woda? Może wszystko na raz? W strefie PLAY bawisz się, jak lubisz – #PlayYourWay!
W strefie PLAY bawić się, tak jak lubią, będą również gwiazdy YouTube’a na stałe związane z PLAY. Uczestnikom festiwalu towarzyszyć będą m.in. RedLipstickMonster, ReZi, Izak i Człowiek Warga. Zobaczycie ich także w filmie promującym strefę na stworzonej przez Plej stronie internetowej TUTAJ.
Użytkownik sam wybiera, którą wersję video promującego strefę PLAY chce oglądać – #PlayYourWay! Przytrzymując spację, z materiału kręconego latem przeniesiemy się w taki sam obraz, tylko w scenerii zimowej. Filmy zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction (postprodukcja: LocoMotive). Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel, a operatorem jest Filip Załuska. Dodatkowo w filmach ukryto 4 elementy, za których odnalezienie użytkownik otrzyma kody do wykorzystania w: HBO, Tidal, Nawigacji Play lub dogry.pl.
– Zaskakujący koncept na event jest najlepszym pretekstem do stworzenia świetnego contentu. To jest właśnie brand experience, które proponujemy naszym klientom, a oni swoim konsumentom. Bardzo cenimy współprace, w których klient – tak jak PLAY – jest otwarty, a nawet domaga się łączenia różnych kompetencji i wielu zintegrowanych działań marketingowych, tworząc kampanię 360, integrującą event, digital, influencer marketing, ATL i BTL. Takie interakcje z marką, chcemy tworzyć – przekonuje Bart Biały, cretive director w Plej.
Film TUTAJ.
MW