Logo

Marketing MIX

Iwona Kubicz w jury Stevie International Business Awards 2018

9 sierpnia poznamy laureatów tegorocznej edycji Stevie Awards – International Business Awards. Wśród jurorów znalazła się Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication i ekspert w dziedzinie Corporate PR, która ocenia projekty w kategorii video.

Stevie Awards to międzynarodowy konkurs, który od 2002 roku honoruje firmy i kluczowe postaci biznesu w ramach 7 programów, takich jak m.in. The Stevie Awards for Women in Business czy The International Business Awards. Prestiż statuetki Stevie zachęca setki tysięcy przedsiębiorców z całego świata do rywalizacji poprzez prezentację swoich projektów. Każdego roku kapituła konkursu otrzymuje ponad 10 000 zgłoszeń z ponad 60 krajów świata.

W konkursie International Business Awards Iwona Kubicz oceni prace w kategorii public relations. To już trzecia edycja w ramach programu Stevie, w której prezes Procontent Communication zasiada w Jury międzynarodowego konkursu. Do tej pory Iwona Kubicz została nagrodzona statuetką Stevie For Women In Business, a jej agencja przez ostatnie lata zdobyła kilka statuetek StevieAwards za prowadzone projekty komunikacyjne.

W programie International Business Awards Iwona Kubicz ocenia zgłoszenia w kategorii video. Jest to już czwarta edycja, w której udział bierze Prezes Procontent Communication. Kubicz ma na swoim koncie statuetkę Stevie for Women in Business, a sam Procontent zdobył kilka nagród za projekty komunikacyjne

– To dla mnie ogromne wyróżnienie, że mogę oceniać pracę największych zespołów PR z całego świata. Jednocześnie to także wielkie wyzwanie, by cały czas podążać za trendami w rozwoju naszej branży i godnie reprezentować nasz kraj, oceniając projekty innych specjalistów PR. Branża public relations znacząco się zmienia pod wpływem nowych technologii: Big Data, Internetu rzeczy, a także coraz bardziej dostępnych i powszechnie wykorzystywanych narzędzi wideo. Dlatego, aby być dobrym sędzią w konkursie PR, ważna jest znajomość tych zagadnień oraz doświadczenie w praktycznym ich zastosowaniu. Z pewnością oceniając kampanie będę zwracała uwagę na ich innowacyjność. Drugim ważnym elementem, na który będę kładła nacisk to kreatywność pomysłów i dostarczanie angażującego contentu. Ostatnim elementem, o którym dziś coraz mniej się mówi w kontekście działań PR,  a jest on chyba fundamentem wszelkich działań wizerunkowych,  jest świetna i dopracowana strategia– mówi Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.

Tegoroczne statuetki zostaną wręczone zwycięzcom podczas gali finałowej 20 października w Londynie. Więcej informacji na temat Stevie Awards można przeczytać na stronie: www.stevieawards.com.

MW