Firma specjalizująca się w tworzeniu dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji w reklamie zewnętrznej i elektronice reklamowej – po raz pierwszy przedstawi swoje produkty na targach reklamy.
Veturai jest producentem urządzeń wykorzystujących algorytmy wizji komputerowej, np. Distracted Driver Detector – wykrywającego niebezpieczne zachowania kierowców na podstawie analizy obrazu z kamery umieszczonej w pojeździe.
Więcej szczegółów: ZOBACZ TUTAJ.
Zespół tworzący Veturai posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w budowie algorytmów uczenia maszynowego i rozwiązań big data w marketingu internetowym, medycynie, bezpieczeństwie, branży motoryzacyjnej i finansach. Firma proaktywnie podchodzi do potrzeb klienta i wdraża całościowe rozwiązania.
Podczas targów zostanie zaprezentowany najnowszy produkt – Outdoor Analytics & Targeting (inaczej Oat) – algorytm sztucznej inteligencji, który na podstawie obrazu wideo, w czasie rzeczywistym:
– wykrywa przechodniów zwracających uwagę na reklamę,
– rozpoznaje ich płeć oraz wiek,
– dopasowuje wyświetlane reklamy do profilu demograficznego osób na nią patrzących.
Rozwiązanie pozwala efektywnie monitorować skuteczność reklamy w dotarciu do określonych grup konsumentów, jak również personalizować reklamę w celu optymalnego wykorzystania budżetu reklamowego.
– Oat przenosi do świata reklamy outdoorowej rozwiązania sprawdzone w reklamie internetowej (audience targeting, performance monitoring, ad impressions), które uczyniły AdTech dominującą częścią branży reklamowej – wyjaśnia Konrad Kostrzewa, CEO Veturai.
Veturai zachęca do odwiedzenia stoiska R1 wszystkich, którzy chcą zapoznać się z nowatorskimi urządzeniami oferowanymi przez firmę.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 12-13 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największe branżowe wydarzenie tego typu w drugiej połowie roku.
Film podsumowujący ubiegłoroczną edycję targów:
JK