Międzynarodowa sieć klinik chirurgii okulistycznej Optegra rozpoczęła kolejną ogólnopolską kampanię edukacyjno-informacyjną – „Przejdź na sokoli wzrok”. Akcja ma podnieść świadomość zdrowotną pacjentów w zakresie nowoczesnych metod korekcji wzroku.
„Wkurzają cię okulary?” – „Przejdź na sokoli wzrok” – czytamy w kreacjach przygotowanych przez Agencję Brave Brain dla sieci klinik okulistycznych Optegra.
Ogólnopolska kampania edukacyjna Optegra obejmuje działania w portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz w radiu i prasie. Akcja skierowana jest do wszystkich osób noszących okulary korekcyjne lub soczewki kontaktowe, które chcą się pozbyć wady wzroku. Kampania będzie wspierana przez działania public relations.
W ramach akcji „Przejdź na sokoli wzrok” pacjenci mają szansę poszerzyć swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod korekcji wad wzroku, a także dowiedzieć się więcej o cenach, w jakich poszczególne zabiegi są dostępne.
Media tradycyjne, online i social media zakupiła Agencja Brave Brain.
Za działania PR odpowiada Agencja BWPR.
MW