Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Tchibo Black ’N White w social mediach oraz na VOD. Za koncept kreatywny i realizację spotów odpowiada agencja Plej ze wsparciem strategicznym Melting Pot oraz domem produkcyjnym SHOOTME.
Nowa komunikacja marki Tchibo Black ‘N White ma trafić do osób młodych, ludzi otwartych na świat, ale też konfrontujących się codziennie z mnóstwem różnych komunikatów i decyzji, które muszą podejmować. Z tej myśli strategicznej zrodziła się idea kreatywna i hasło kampanii: Life isn’t black and white. Only coffee is.
– Mówimy do młodzieży – jej językiem i jej kanałami. Nie dajemy gotowych odpowiedzi, ale podkreślamy, że rozumiemy ich dylematy i pytania, które sobie stawiają. Wiemy dobrze, jak ważna jest rola video w internecie, szczególnie wśród młodych osób. Z tego powodu spot marki Tchibo Black ’N White będzie można obejrzeć w wielu kanałach społecznościowych. W spocie pokazujemy, że życie nigdy nie jest czarno-białe. Czarno-biała może być jedynie kawa. Kawa Tchibo Black ’N White – przekonuje Łukasz Antoni Kopera, group account supervisor z Plej, odpowiedzialny za projekt.
Kampania potrwa do końca września.
Spot w reżyserii Natalii Jakubowskiej i Łukasza Gronowskiego (SHOOTME):
MW