38PR & Content Communication w ramach kontynuacji działań na rzecz Grupy Bakalland od sierpnia 2018 realizuje kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego, produktowego, a także strategię contentową dla dwóch czołowych marek.
Agencja kontynuuje kilkuletnią pracę z marką Bakalland, liderem rynku bakalii i batonów zbożowych oraz rozpoczyna współpracę z marką Delecta, jedną z wiodących marek na rynku produktów do pieczenia, deserów tradycyjnych oraz słodkich deserów instant.
Agencja 38PR & Content Communication obsługuje Grupę Bakalland od 2014 roku. W wyniku ogłoszonego w tym roku przetargu współpraca została przedłużona, a do portfolio agencji dołączyła również marka Delecta, która od 2015 roku stanowi część Grupy Kapitałowej Bakalland.
Do zadań agencji należy przygotowanie nowej strategii komunikacji dla obu marek, a także kompleksowe działania z zakresu media relations (PR korporacyjny, marek i produktowy), wsparcie projektów contentowych, m.in. współpraca z influencerami oraz prowadzenie komunikacji w social mediach marki Bakalland.
Nadzór strategiczny nad projektem sprawują Katarzyna Życińska i Martyna Solińska, a dla poszczególnych brandów pracować będą: Agnieszka Cieślarek i Marta Rutkowska dla Bakalland oraz Magdalena Galant i Katarzyna Pasikowska dla Delecta. Działania socialmediowe prowadzą Hubert Walkowicz i Elizabet Araj, a mediowe – Rafał Taranowski.
Bakalland jest zdecydowanym liderem na rynku bakalii i batonów w Polsce. Od ponad 25 lat specjalizuje się w kategorii bakalii oraz rozwija kolejne segmenty – od produktów śniadaniowych, do przekąsek, wprowadzając nowości, takie jak batony proteinowe, certyfikowane bakalie BIO czy batony owocowe.
Od początku działalności, celem firmy jest tworzenie i dostarczanie konsumentom zdrowej, pełnej wartościowych składników żywności. Firma jako lider i ekspert na rynku buduje świadomość korelacji pomiędzy zdrowiem a właściwą dietą.
MW