RECEVENT, agencja z dziesięcioletnim stażem, od lat rośnie w siłę, zdobywa nowych klientów i realizuje coraz większe kampanie. W związku z dynamicznym rozwojem przyszedł czas na reorganizację dotychczasowej struktury firmy, dlatego kierownictwo zdecydowało o wyodrębnieniu autonomicznego działu agencji, który przejmie działania związane z reklamą billboardową.
Na czele nowego brandu, Wyklejanie Tablic, stanie Katarzyna Półtorak, z RECEVENT związana od ośmiu lat. W tym czasie awansowała kilkakrotnie, wspinając się na coraz wyższe stanowiska w dziale obsługi klienta, dlatego jest znakomicie przygotowana do poprowadzenia samodzielnego projektu. Do jej obowiązków jako Head of Client Service będzie należeć między innymi opieka i koordynacja działu obsługi klienta oraz działania związanie z rozwojem marki.
Mimo że brand Wyklejanie Tablic jest nowością na rynku, stoi za nim wieloletnie doświadczenie. Elastyczna i kompleksowa oferta Wyklejania Tablic została skomponowana w taki sposób, aby klienci mogli powierzyć pracy agencji wyklejanie nośników reklamy wielkoformatowej, a także w rozszerzonych wersjach druk plakatów lub druk i projektowanie graficzne. Ogólnopolski zasięg działalności umożliwia obsługę największych kampanii billboardowych w kraju.
MW